Categorie Archief Banen en opleidingen

door

Hoe kies je het beste uitzendbureau uit Heerhugowaard?

Je bent op zoek naar het beste uitzendbureau in Heerhugowaard, maar hoe kies je deze? Wanneer je gebruik wilt maken van de diensten van een uitzendorganisatie zijn er verschillende dingen waar je rekening mee moet houden en die je kunt controleren. Uiteindelijk wil je natuurlijk niet alleen in zee gaan met een uitzendbureau in Heerhugowaard die jou kan bieden waar je naar op zoek bent, maar wil je ook een bureau dat te vertrouwen is. Controleer daarom dan ook altijd als eerste of de uitzendorganisatie die je op het oog hebt, staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel. Ieder persoon en elk bedrijf die arbeiders ter beschikking stelt tegen een vergoeding, moet namelijk geregistreerd staan.

De lidmaatschappen en certificaten van een uitzendorganisatie

Wil je een uitzendbureau inschakelen? Ga dan na of het bureau is gecertificeerd door de Stichting Normering Arbeid. Dit is namelijk voor zowel werkgevers als de werknemers ontzettend belangrijk. De SNA controleert of dat het uitzendbureau uit Heerhugowaard alle wettelijke verplichtingen nakomt. Hierbij kan onder meer gedacht worden aan de juiste verloning en het voldoende betalen van BTW of loonheffingen. Minder noodzakelijk, maar wel belangrijk en interessant om te bekijken is of het uitzendbureau in regio Heerhugowaard lid is van een brancheorganisatie. Deze organisaties zetten zich namelijk binnen de uitzendbranche in voor goede arbeidsomstandigheden. Lidmaatschap bij een brancheorganisatie laat zien dat desbetreffende uitzendbureaus te vertrouwen zijn.

Een uitzendbureau die bij jou past

Heb je een uitzendorganisatie gevonden die aan alle bovenstaande punten voldoet, dan kan het heel verleidelijk zijn om niet verder te kijken en direct met desbetreffende organisatie in zee te gaan. Het is echter verstandiger om eerst meerdere uitzendbureaus met elkaar te vergelijken en op zoek te gaan naar het bureau die het beste bij jou past en matcht met jouw behoeften. Zo zijn niet alle uitzendbureaus hetzelfde. Er kan namelijk veel verschil zitten in de duur van de werkperiode, het opleidingsniveau en de afkomst van de uitzendkrachten. Ben je bijvoorbeeld op zoek naar Poolse arbeiders? Dan is AgriPool Uitzend B.V. een zeer betrouwbaar bureau die gespecialiseerd is in deze doelgroep en alles van A tot Z voor je regelt.

door

Zoek hier naar vacatures in de life sciences en haal alles uit je loopbaan

Zoek je vacatures in de life sciences? Ga dan op zoek naar jouw nieuwe droombaan via CLS Services. Zij kennen de sector als geen ander en weten precies waar ze kunnen zoeken voor jouw nieuwe uitdaging. Wil je graag een uitdaging aangaan in de wereld van voeding, energie, duurzaamheid of iets anders binnen de life sciences? Ga dan in gesprek met de specialisten van dit bedrijf. Via hen krijg je niet zomaar een baan. Je krijgt een uitstekende match tussen jou en de opdrachtgever. Ze vinden het belangrijk om langdurige en prettige werkplekken te vinden. De sollicitant en de opdrachtgever moeten beiden een goed gevoel overhouden aan de samenwerking. Met de hulp van CLS Services haal jij alles uit je loopbaan. Hoe? Begin bij het zoeken naar vacatures in de life sciences via deze specialist!

Wat voor vacatures in de life sciences vind ik hier?

Je vindt veel verschillende vacatures in de life sciences via deze specialist. Life sciences is een brede sector. Daarom zijn er zoveel verschillende vacatures te vinden in deze branche. Onderzoek naar de gezondheid van mensen, planten en dieren en continue kennisontwikkeling staan vaak centraal binnen deze vacatures. Wil je als productontwikkelaar aan de slag? Of als research analist of liever als biotechnoloog? Wat je ook wilt doen binnen de life sciences, de specialisten van CLS Services gaan voor je op zoek naar de meest geschikte vacatures.

Praat met de specialisten en laat ze je helpen

Ben je geïnteresseerd in de dienstverlening van deze experts? Wil je ook graag op zoek gaan naar vacatures in de life sciences en persoonlijk hulp ontvangen? Neem eens contact op met CLS Services en ga het gesprek aan. Ze helpen je graag verder met het vinden van de juiste baan. Heb je er al een op het oog of ben je nog zoekende? Laat ze weten wat je graag wilt en wat je toekomstplannen zijn. Ook als je deze nog niet concreet hebt, helpen ze je graag verder.

https://www.cls-services.nl/nl/
door

Waarom betrokken medewerkers sneller doorbranden

werk zoeken

Dorothea was dol op haar nieuwe baan en was een gemotiveerde medewerkster. De leidinggevenden bewonderden haar betrokkenheid, professionaliteit en toewijding. Ze maakte overuren om ervoor te zorgen dat haar mensen op schema lagen, dat iedereen op schema zat en dat haar team werkelijk uitstekende resultaten behaalde. Tijdens de eerste twee maanden van haar werk organiseerde Dorothea zelfstandig een grote conferentie. Ze was niet alleen verantwoordelijk voor marketing en alle organisatiedetails, maar zorgde ook voor 100% congresbezetting. Het was echt een prestatie.

Een paar weken voor de gebeurtenis leidde de opgebouwde stress er echter toe dat ze symptomen van ernstige burn-out ontwikkelde – fysieke en emotionele uitputting, depressie, slaapproblemen. Dorothea werd om gezondheidsredenen met verlof gestuurd. Ze kwam nooit naar haar conferentie en het kostte haar veel tijd om terug te keren naar haar vorige optreden en eerdere emotionele en fysieke toestand. Dit alles was het resultaat van overbelasting en uitputting.
Betrokkenheid plus uitputting

Medewerkersbetrokkenheid is een grote zorg voor HR-managers. Jaar na jaar bespreken zowel bedrijfsleiders als onderzoekers de ontstellende statistieken van de Gallup-peilingen: 7 op de 10 Amerikanen voelen zich niet betrokken. Overal proberen bedrijven en consultants uit te zoeken hoe ze deze indicator kunnen verbeteren.

Betrokkenheid levert veel positieve resultaten op. Onder hen zijn verhoogde productiviteit, werkkwaliteit, een gevoel van veiligheid en verhoogde loyaliteit van het personeel. Dit wordt algemeen aanvaard, en sommige onderzoekers, zoals Arnold Bakker, hoogleraar organisatiepsychologie aan de Erasmus Universiteit Rotterdam, en zijn collega’s, associëren betrokkenheid bij ‘welvaart op het werk’. Een soortgelijke conclusie werd getrokken door de professor in onderwijspsychologie aan de Universiteit van Georgia, Amy Reshly, in de studie van de prestaties van studenten.

Het heeft voordelen om zeer gemotiveerd te zijn, maar de meesten van ons zullen merken dat wanneer we overdreven bezig zijn met ons werk om een ​​bepaald doel te bereiken, we misschien iets minder plezierigs ervaren – hoge stress. Een nieuwe studie door het Center for Emotional Intelligence van Yale University en de Faas Foundation werpt twijfel op de positieve kant van betrokkenheid. In een onderzoek onder meer dan duizenden werknemers in Amerikaanse bedrijven werd hun betrokkenheid en burn-out onderzocht. In veel gevallen leidde engagement inderdaad tot extreem positieve resultaten – 40% van de werknemers meldde een hoge motivatie en een lage burn-out. Voor hen waren de positieve gevolgen – positieve emoties en het verwerven van nieuwe vaardigheden – groter dan de negatieve (bijvoorbeeld negatieve emoties of de behoefte om een ​​andere baan te zoeken). Laten we deze groep optimaal betrokken noemen.

In hetzelfde onderzoek meldde echter een op de vijf werknemers zowel een hoge betrokkenheid als een hoge burn-out. Deze medewerkers hielden van hun werk, maar hadden er tegelijkertijd gemengde gevoelens over: aan de ene kant interesse, aan de andere kant – spanning en uitzichtloosheid. Ondanks het feit dat de respondenten alle tekenen van het gewenste gedrag hadden – bijvoorbeeld een hoog niveau van vaardigheid in nieuwe vaardigheden – had deze schijnbaar voorbeeldige groep (laten we het de geëngageerde uitgeputte groep noemen) het grootste percentage van degenen die van plan waren veranderen van baan. Er waren er zelfs meer dan in de groep niet-betrokkenen. Dit betekent dat bedrijven hun meest gemotiveerde en hardwerkende medewerkers kunnen verliezen, niet omdat ze een gebrek aan betrokkenheid hebben, maar omdat ze tegelijkertijd onder stress leven en burn-outklachten ervaren.

Hoge betrokkenheid met lage burn-out

De meeste HR-inspanningen zijn gericht op het vergroten van de betrokkenheid van medewerkers. We moeten zelfs meer aandacht gaan besteden aan hoe we burn-out kunnen voorkomen door een hoge betrokkenheid te bereiken. Het verschil tussen optimaal geëngageerde en betrokken uitgeputte medewerkers kan ons helpen om enkele nuances op te helderen.

50% van de optimaal betrokken medewerkers zei dat ze over zulke belangrijke middelen beschikten als ondersteuning, aanmoediging, erkenning en een gevoel van effectiviteit door managers. Tegelijkertijd rapporteerden ze een lage werkdruk en vrijwel geen bureaucratische hindernissen. En ze beoordeelden de aandacht van hun directe management als laag tot matig. Ter vergelijking: deze combinatie van hoge schenkingen en lage eisen kwam veel minder vaak voor in de betrokken uitgeputte groep (slechts 4%). De meeste van deze groep (64%) rapporteerden hoge middelen en hoge eisen.

Dit geeft managers en leidinggevenden de sleutel om te begrijpen hoe ze werknemers kunnen ondersteunen, zodat hun betrokkenheid optimaal is. Om dit te doen, is het belangrijk ervoor te zorgen dat werknemers toegang hebben tot de middelen die ze nodig hebben om hun werk goed te doen, het te waarderen en te herstellen van werkstress.

HR-diensten in veel bedrijven hebben specifieke programma’s om het welzijn van werknemers te ondersteunen. Dit is meestal een gezond dieet, lichamelijke activiteit of mindfulness. Hoewel we weten dat chronische stress slecht is voor de gezondheid van werknemers, zijn dergelijke initiatieven in bedrijven nog steeds niet de belangrijkste manier om ermee om te gaan. De resultaten van ons onderzoek laten zien dat de juiste organisatie van het werk zelf veel effectiever is. HR-diensten moeten constant in contact staan ​​met afdelingsleiders om het niveau van de eisen die aan mensen worden gesteld te bewaken en om ervoor te zorgen dat er een evenwicht wordt gevonden tussen vereisten en beschikbare middelen. Hoe hoger de eisen, hoe meer medewerkers ondersteuning, erkenning en herstelmogelijkheden nodig hebben.
Uitdagende taken en productiviteit

Hoe zit het met ambitieuze langetermijndoelen? Het is algemeen aanvaard dat uitdagende taken de motivatie stimuleren. Soms is dit zo, maar al te vaak vergeten we dat hoe hoger het doel, hoe hoger de prijs die moet worden betaald om het te bereiken. Alleen al de noodzaak om zo’n piek te overwinnen veroorzaakt niet alleen opwinding en stress voor zelfs de meest geïnteresseerde in het werk van werknemers, maar leidt ook tot uitputting. Onderzoek op dit gebied is gemengd: sommige mensen worden productiever door een opgeblazen balk, maar de meesten reageren op dergelijke doelen door hun motivatie te verlagen, onterecht risicovolle beslissingen te nemen of zelfs te schieten.

Managers en personeelsdiensten kunnen hun werknemers helpen door de vereisten voor hen te verminderen. Om dit te doen, moet u ervoor zorgen dat uw doelen realistisch zijn en de beschikbare middelen vergroten – tastbaar (zoals tijd en geld) en ongrijpbaar (empathie en een vriendelijke werkomgeving). Het is ook nodig om bekwame en productieve werknemers die overwerkt zijn, weer in evenwicht te brengen. U moet mensen de mogelijkheid geven om zich te ontkoppelen van hun werk als de werkdag voorbij is: e-mails alleen tijdens werkuren, geen werk ‘s avonds en in het weekend, regelmatige lunchpauzes.

Dit onderzoek toont duidelijk aan dat engagement erg belangrijk is en dat alle bedrijven ernaar moeten streven om het te vergroten. Maar het is belangrijk dat het evenwichtig is en dat medewerkers hun enthousiasme niet verliezen, productief en gemotiveerd zijn en niet doorbranden op het werk. De toenemende eisen die aan hen worden gesteld, moeten gepaard gaan met toegang tot middelen, vooral vóór belangrijke deadlines en andere potentieel stressvolle situaties.

https://www.vindazo.be
door

Huishoudhulp Sint-Kwintens-Lennik

Functie

Voor enkele gezinnen in de omgeving van Sint-Kwintens-Lennik zijn we op zoek naar gemotiveerde gezinnen om te helpen met service-inspecties. Samen met één of meerdere gezinnen ondersteun je dagelijkse huishoudelijke taken zoals schoonmaken, eten bereiden, organiseren, strijken, ramen poetsen, …

U kunt uw werk zelfstandig organiseren en de gewoonten van werk en gezin respecteren.

Aanbod

We bieden veel voordelen, zoals:

  • Een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd na een proeftijd van 3 maanden
  • Vakantiegeld, eindejaarsuitkering en naar behoren betaalde reiskosten
  • Geen collectief verlof: als je wilt, kun je samen verlof aanvragen
  • U kunt klanten raadplegen om uw werkschema te bepalen
  • U bent verzekerd voor arbeidsongevallen
  • Je krijgt een gratis hospitalisatieverzekering met een vast contract (beschikbaar voor gezinsleden)
  • Wij garanderen dat u uw salaris op tijd en correct betaalt
  • U krijgt gratis werkkleding (T-shirt, schort, schoenen, handschoenen)
  • U kunt deelnemen aan een breed scala aan trainingsprogramma’s
  • U kunt uw bestanden online beheren via onze website
  • Als medewerker van Tempo-Team geniet je ook online van veel kortingen
  • Bij nieuwe gezinshulp en / of privétoegang ontvang je cadeaus
  • 5 dagen per kind per jaar kunt u gratis gebruik maken van onze kinderopvang (nanny voor zieke kinderen)

Jouw profiel

Je houdt ervan anderen te helpen, hebt een grondige kennis van het organiseren van huishoudelijk werk en houdt van nauwkeurigheid en goede resultaten. Het bezitten van een auto of bromfiets is een voordeel, maar niet verplicht. Het hebben van een beetje ervaring of een opleiding tot gezinshulp of verzorger is een pluspunt, maar kandidaten zonder ervaring zijn welkom om zich bij Tempo-Team aan te sluiten. We zijn vooral op zoek naar gemotiveerde en enthousiaste medewerkers!

Lakens verschonen en bedden opmaken, vloeren, tapijten, meubels en voorwerpen schoonmaken, droogrekken, assisteren bij dagelijkse activiteiten, afwassen en opbergen, keuken en sanitair netjes en schoon maken, vloeren en meubels reinigen, schoonmaken: parket schrobben en Meubels, voedselbereiding (schoonmaken, wassen …) voedselbereiding, schoonmaken: blik, voorwerpen in zilverwerk, … schoonmaken en polijsten, schoonmaken: ramen wassen, schoonmaken: vlekken op het tapijt verwijderen (handmatig, mechanisch), Kleding en ander onderhoud en opslag van textiel (wassen, naaien, strijken enz.)

Geen specifieke leervereisten

https://www.vindazo.be/vacatures/medewerker-huishoudelijke-dienst.html
door

Inschrijven bij een uitzendbureau in Breda, wat levert me dat op?

Je inschrijven bij een uitzendbureau in Breda kan je heel wat opleveren. Het belangrijkste is natuurlijk een leuke baan. Inschrijven bij uitzendbureaus in Breda levert je meestal tijdelijk werk op, maar het kan natuurlijk altijd gebeuren dat een tijdelijk dienstverband via een uitzendorganisatie uiteindelijk resulteert in een vaste baan. Sommige mensen willen graag vastigheid, maar er zijn ook mensen die juist van de afwisseling houden en daarom graag regelmatig van werkgever wisselen. Juist voor die laatste groep is het ideaal om via een uitzendconstructie te werken en op die manier leuke opdrachten te krijgen.

In welke branches kan ik werken via een uitzendbureau?

Als je je gaat inschrijven bij een uitzendbureau in Breda wordt er uiteraard gevraagd in welke beroepen je werk zoekt. Je kunt voor vrijwel alle soorten werk bij het uitzendbureau terecht. Wel zijn er bureaus die zich richten op specifieke doelgroepen zoals de zorg of personeel in het transport of de bouw. Maar er zijn ook uitzendbureaus zoals Raaak Personeel waar je terecht kunt voor verschillende soorten vacatures. Je kunt je inschrijven bij dit uitzendbureau in Breda als je werk zoekt in de administratie, de financiële dienstverlening, de bouw, ICT en nog veel meer. Er wordt altijd geprobeerd om een baan te vinden die goed aansluit bij je opleiding en eventuele werkervaring.

Hoe snel kan ik aan de slag na mijn inschrijving bij het uitzendbureau in Breda?

Kort na je inschrijven bij het uitzendbureau in Breda zal er contact worden opgenomen om een afspraak te maken voor een kennismaking. De consulent zal in dit gesprek met je doornemen waar je precies naar op zoek bent en of dit haalbaar is gezien je opleiding, werkervaring en overige competenties. Zodra er vervolgens een baan beschikbaar komt die zou kunnen passen wordt er contact met je opgenomen. Als jij de baan ook ziet zitten wordt je CV naar de werkgever gestuurd en word je wellicht uitgenodigd voor een kennismakingsgesprek. Als je aan het werk gaat krijg je je loon via het uitzendbureau. Dit ligt vaak iets hoger dan wanneer je in vaste dienst werkt, omdat je immers minder zekerheid hebt over een continu inkomen.

https://www.raaakpersoneel.nl/
door

Schakel professionele arbeidsbemiddeling tussen werkgever en werknemer in

Bent u als werkgever op zoek naar de perfecte invulling van uw vacature? Maar wilt werving op dit moment nog niet echt vlotten? Dan is het wellicht hét moment om professionele hulp in te schakelen in de vorm van arbeidsbemiddeling. De arbeidsbemiddelaars van Scope People komen eerst bij uw bedrijf langs voor een kennismakingsmakingsgesprek. Op deze manier weten zij precies waar uw bedrijf voor staat en wat voor werknemer u zoekt om de vacature te vervullen. Daarnaast is het mogelijk om diverse constructies te gebruiken. Wilt u bijvoorbeeld tijdelijke krachten inzetten, dan is het mogelijk om gebruik te maken van het payroll- en detacheringsbestand. Voor vaste invulling van een vacature vertrouwt u op de werving en selectie van Scope People.

Een passende vacature voor iedere werkzoekende

In regio Zuid-Holland vertrouwt u op de betrouwbare arbeidsbemiddeling van Scope People uit Alblasserdam. De medewerkers van dit arbeidsbemiddelingsbureau hebben allen een persoonlijke, betrokken en no-nonsense aanpak waardoor er altijd een perfecte match tussen werkgever en werknemer wordt gemaakt. Bent u als werknemer op zoek naar een uitdagende vacature waar uw profiel perfect bij past? Online heeft Scope People een uitgebreid vacatureaanbod staan waar u op kunt reageren. Dan wordt er door de adviseur gekeken of u daadwerkelijk bij het bedrijf past door persoonlijke, constructieve gesprekken te voeren. Staat uw droomfunctie er niet bij? Laat het hen dan weten door uw cv te uploaden en in te schrijven op een melding voor passende vacatures.

De perfecte match tussen werkgever en werknemer is binnen handbereik

Bedrijven in Zuid-Holland zijn verstandig om Scope People uit Alblasserdam in te schakelen voor alle zaken omtrent arbeidsbemiddeling. Maar ook werkzoekenden uit deze regio wordt aangeraden om zich in te schrijven bij deze specialist. De perfecte combinatie tussen werkgever en werknemer wordt eenvoudigweg gemaakt door betrokken gesprekken en analytische beoordeling van zowel de werknemer als de werkgever. Bent u ook op zoek naar een perfecte match op zakelijk gebied? Neem dan direct contact op met dit arbeidsbemiddelingsbureau en laat uw vacature vervullen.

https://scopepeople.nl/
door

Service Expert Bol.com

Over de functie

We zijn toegewijd om met klanten te communiceren op een manier die hen gelukkig maakt, om hen de ultieme ervaring te bieden! Chatten is onze functie, een klant bellen om hem / haar te verrassen, verzenden via e-mail behoort ook tot uw verschillende taken. Uiteraard bieden wij u professionele ondersteuning in alle aspecten.

We zijn creatief, persoonlijk en professioneel en doen ons best om problemen op te lossen. U kunt dit doen door deskundigheid te tonen, en u kunt snel en effectief reageren tijdens het gesprek. Uiteraard trainen we je om dialoogvaardigheden, product-, proces- en systeemkennis goed toe te passen.

De sfeer op de afdeling is informeel, met veel leuke activiteiten en carrièremogelijkheden. Ons motto is “Work hard, work hard”. We zijn op zoek naar nieuwe collega’s die verantwoordelijk zijn voor onze klanten en alles voor hen willen doen! Dus, ben je creatief? Heb jij gevoel voor humor? Weet u hoe u eventuele problemen actief kunt oplossen? Lees het dan snel!

Functie eisen

  • Je hebt het werk- en denkniveau van MBO4, je hebt je studie afgerond en bent klaar voor nieuwe uitdagingen.
  • Je bent heel creatief en humoristisch: je weet dat je elke keer iedereen zal verrassen.
  • Taal is onze taak. Dutch heeft geen geheimen voor jou.
  • Je neemt je werk serieus en voelt je verantwoordelijk naar onze klanten!
  • Je bent erg sympathiek: je kent je klanten en je bent pas tevreden als je de juiste oplossing vindt
  • Je bent erg flexibel, je kunt er gebruik van maken tussen 26-40 uur, ‘s avonds en in het weekend
  • Je volgt op 5 oktober fulltime een opleiding van twee weken. Dit is een combinatie van training en rekruteringstraining; een deel van de training is op locatie en een deel van de training is thuis. Op de eerste trainingsdag staat een halve dag gepland. Het trainingskamp vindt volledig ter plaatse plaats.
  • Er zijn geen vakanties gepland tijdens de trainingsperiode en de komende 3 maanden.
  • Voorwaarde: Je hebt ervaring met het contacteren van klanten (van werken in een winkel tot een contactcenter)!

Wat wij bieden

  • Vanaf 10,00 euro per uur, vanaf 1700 euro per maand voor meer dan 40 maanden, maar als je vlot loopt kan je al snel met 5% stijgen!
  • Reiskostenvergoeding (vanaf 10 kilometer)
  • Veel ontwikkelingsmogelijkheden
  • Goede tijd; vier succes met je collega’s, vele activiteiten, feesten en evenementen georganiseerd door enthousiaste Chief Happiness Officers (CHO’s)
  • Voel je trots op elke verjaardag, zeg dat je deze leuke berichten voor bol.com moet invoeren
  • Ruime openingstijden, flexibele openingstijden: maandag t / m zaterdag, de openingstijden zijn 08: 00-22: 00 uur
  • Je krijgt gedurende 2 weken een fulltime betaalde product- en communicatietraining.
  • Elke week gratis koffie, thee, soep en vers fruit

https://nl.nieuwejobs.com/job/q/de-winkel.html
door

Vrachtwagenchauffeur detailhandel

Ben je graag onderweg, wil je krachttraining doen en tijdens werktijd contact opnemen met klanten? Onze huidige functie als vrachtwagenchauffeur bij een landelijke organisatie is ideaal en uw locatie is Roosendaal.

Wat ga je doen?

Als chauffeur ben jij het visitekaartje van de organisatie. Je bent een vroege vogel want met je collega’s kom je hier rond 6.30 uur in Roosendaal samen, waar je de truck laadt en samen op pad gaat. Je komt bij de klant thuis en levert de koelkast, wasmachine, tv, etc. Door een warme en vriendelijke benadering tovert u een glimlach op het gezicht van uw klanten, omdat u als geen ander weet dat service verlenen uw belangrijkste taak is. Is de klant helemaal tevreden over de service? U kunt dan door naar het volgende adres en de werkdag eindigt tussen 16.00 uur en 17.00 uur.

Wat krijg je van ons?

  • Loon volgens de CAO Elektronische Detailhandel;
  • Je krijgt 8,33% vakantiegeld en 25 voltijd vakantiedagen;
  • Afwisselend, uitdagend en verantwoordelijk werk;
  • U kunt gratis deelnemen aan onze GoodHabitz-training via uw T-Point-account;
  • Onafhankelijk, uitdagend en verantwoordelijk werk.

Wat vragen wij van jou?

  • Rijbewijs C, geldige code 95 en rijbewijs;
  • Vlotte communicatie met consumenten, dus Nederlands spreken is erg belangrijk;
  • Zorg voor een stralende glimlach bij verzending, je bent tenslotte een visitekaartje!
  • In goede conditie moeten de spieren de wasmachine elke dag optillen.

Je hebt elke maandag en zaterdag een baan. U kunt ook extra werken wanneer het u uitkomt (bijvoorbeeld vakantie). Werkdagen zijn van maandag tot en met zaterdag. Zowel fulltime als parttime werkweken zijn bespreekbaar.

Het aanvragen van een VOG en kanteltest is onderdeel van het proces.

Na het lezen van deze vacature enthousiast geworden en bij deze opdrachtgever willen werken? Solliciteer dan direct. Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die voor zichzelf erkent.

https://www.vindazo.nl/keywords/detailhandel.html
door

Een interim inkoper die multi-inzetbaar is

Bent u op zoek naar een interim inkoper, zodat u een tijdelijk missende kracht kunt vervangen? Dan wilt u natuurlijk wel dat deze interim inkoper alles in huis heeft wat u wenst. INSINC is een bedrijf dat is gespecialiseerd in inkoop detachering. Zij weten als geen ander de juiste professionals te selecteren die uw afdeling weer op de rit krijgen. Zoekt u een interim inkoper die snel ingewerkt en multi-inzetbaar is? Dan doet u er goed aan contact op te nemen met INSINC. Zij selecteren hun professionals namelijk op vier belangrijke sleutelwoorden, te weten: doeltreffend, flexibel, enthousiast en coöperatief. Zorg ervoor dat uw inkoop afdeling meer rendement haalt door via detachering een interim inkoper aan te nemen!

Redenen om een interim inkoper aan te nemen

Er zijn natuurlijk diverse redenen om een interim inkoper aan te nemen. Zo kan het zijn dat een vaste collega wegens ziekte of zwangerschap tijdelijk niet komt werken. U heeft dan een vervanger nodig. Ook wordt een interim medewerker vaak ingezet op momenten dat uw bedrijf in een piek zit. Door deze piek kan er veel druk komen te staan op uw personeel. Door een of meerdere extra professionals tijdelijk aan te nemen, zal uw vaste personeel een stuk minder stres ervaren. Een laatste moment waarop u een tijdelijke kracht kunt zoeken voor uw inkoop afdeling via detachering, is tijdens speciale projecten. Staat u aan het begin van een speciaal project, maar moeten de vaste werkzaamheden ook gewoon nog doorgaan? Dan is het fijn als u een extra personeelslid heeft die ervoor kan zorgen dat alles soepel blijft verlopen.

Een specialist op diverse gebieden

Wanneer u de inkoop detachering overlaat aan een bedrijf als INSINC weet u zeker dat u het beste resultaat krijgt. Het maakt bij dit bedrijf namelijk niet uit waar u een interim inkoper voor nodig heeft. Is dit voor een Request for Proposal, voor Europese aanbestedingen, voor bid evaluations, voor Service Level Agreements, voor het opzetten van een inkoopactieplan of voor een combinatie van deze activiteiten? Maak uw wensen kenbaar en INSINC gaat voor u aan de slag.

door

Werken bij uitzendbureau Eindhoven

Een stad met een industriële vibe gecombineerd met nieuw design. De Lichtstad van Nederland en zelfs uitgeroepen tot slimste regio van de wereld: Eindhoven! Bij Uitzendbureau Eindhoven houden we wel van snel schakelen. Maar we nemen ook zeker de tijd om je vragen te beantwoorden. Ben je op zoek naar een nieuwe baan of personeel? Onze kracht ligt op het bemiddelen in banen tot MBO+ niveau in zowel administratieve als logistieke functies en productie of licht technisch. Ook functies op een hoger niveau bemiddelen we. Neem vrijblijvend contact met ons op!

Het uitzendbureau Eindhoven

Wij zijn een online uitzendbureau voor jongeren, starters en young professionals. Wij zijn actief in een groot gedeelte van Noord-Brabant en daarmee ook in Eindhoven. Je kan bij ons uitzendbureau Eindhoven terecht voor verschillende banen. Zo hebben we genoeg leuke bijbanen en vakantiewerk voor bijvoorbeeld naast je studie. Ook kunnen wij je helpen bij het vinden van een startersfunctie als je net bent afgestudeerd. Ten slotte ondersteunen we je uiteraard ook graag als je al een paar jaar werkervaring hebt en op zoek bent naar een nieuwe uitdaging. Je kan sollicteren op een interessante vacature op onze website óf je maakt een gratis profiel aan als je op zoek bent naar iets specifieks, als je nog niet zo goed weet wat je wilt of als je gewoon lekker snel aan de slag wilt gaan. Hoe dan ook, met onze hulp kun jij binnen no-time aan de slag in Eindhoven!

Werken in Eindhoven

Naast een bruisend centrum waar elke dag wel iets te beleven valt, is Eindhoven nationaal én internationaal ook bekend om haar werkgelegenheid en kennis. Het uitzendbureau Eindhoven biedt voor iedereen wat wils op het gebied van werk. Of je nu met je handen wilt werken in de productie of techniek, met mensen wilt werken in bijvoorbeeld de horeca of de zorg of je hersenen wilt kraken op managementniveau en nieuwe ideeën en projecten in praktijk wilt brengen. Waar je ook naar op zoek bent: je volgende baan wacht op je in Eindhoven!

 

https://www.jongerenarbeidsmarkt.nl/nl/uitzendbureau/eindhoven