Categorie Archief Banen en opleidingen

door

Huishoudhulp Sint-Kwintens-Lennik

Functie

Voor enkele gezinnen in de omgeving van Sint-Kwintens-Lennik zijn we op zoek naar gemotiveerde gezinnen om te helpen met service-inspecties. Samen met één of meerdere gezinnen ondersteun je dagelijkse huishoudelijke taken zoals schoonmaken, eten bereiden, organiseren, strijken, ramen poetsen, …

U kunt uw werk zelfstandig organiseren en de gewoonten van werk en gezin respecteren.

Aanbod

We bieden veel voordelen, zoals:

  • Een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd na een proeftijd van 3 maanden
  • Vakantiegeld, eindejaarsuitkering en naar behoren betaalde reiskosten
  • Geen collectief verlof: als je wilt, kun je samen verlof aanvragen
  • U kunt klanten raadplegen om uw werkschema te bepalen
  • U bent verzekerd voor arbeidsongevallen
  • Je krijgt een gratis hospitalisatieverzekering met een vast contract (beschikbaar voor gezinsleden)
  • Wij garanderen dat u uw salaris op tijd en correct betaalt
  • U krijgt gratis werkkleding (T-shirt, schort, schoenen, handschoenen)
  • U kunt deelnemen aan een breed scala aan trainingsprogramma’s
  • U kunt uw bestanden online beheren via onze website
  • Als medewerker van Tempo-Team geniet je ook online van veel kortingen
  • Bij nieuwe gezinshulp en / of privétoegang ontvang je cadeaus
  • 5 dagen per kind per jaar kunt u gratis gebruik maken van onze kinderopvang (nanny voor zieke kinderen)

Jouw profiel

Je houdt ervan anderen te helpen, hebt een grondige kennis van het organiseren van huishoudelijk werk en houdt van nauwkeurigheid en goede resultaten. Het bezitten van een auto of bromfiets is een voordeel, maar niet verplicht. Het hebben van een beetje ervaring of een opleiding tot gezinshulp of verzorger is een pluspunt, maar kandidaten zonder ervaring zijn welkom om zich bij Tempo-Team aan te sluiten. We zijn vooral op zoek naar gemotiveerde en enthousiaste medewerkers!

Lakens verschonen en bedden opmaken, vloeren, tapijten, meubels en voorwerpen schoonmaken, droogrekken, assisteren bij dagelijkse activiteiten, afwassen en opbergen, keuken en sanitair netjes en schoon maken, vloeren en meubels reinigen, schoonmaken: parket schrobben en Meubels, voedselbereiding (schoonmaken, wassen …) voedselbereiding, schoonmaken: blik, voorwerpen in zilverwerk, … schoonmaken en polijsten, schoonmaken: ramen wassen, schoonmaken: vlekken op het tapijt verwijderen (handmatig, mechanisch), Kleding en ander onderhoud en opslag van textiel (wassen, naaien, strijken enz.)

Geen specifieke leervereisten

https://www.vindazo.be/vacatures/medewerker-huishoudelijke-dienst.html
door

Inschrijven bij een uitzendbureau in Breda, wat levert me dat op?

Je inschrijven bij een uitzendbureau in Breda kan je heel wat opleveren. Het belangrijkste is natuurlijk een leuke baan. Inschrijven bij uitzendbureaus in Breda levert je meestal tijdelijk werk op, maar het kan natuurlijk altijd gebeuren dat een tijdelijk dienstverband via een uitzendorganisatie uiteindelijk resulteert in een vaste baan. Sommige mensen willen graag vastigheid, maar er zijn ook mensen die juist van de afwisseling houden en daarom graag regelmatig van werkgever wisselen. Juist voor die laatste groep is het ideaal om via een uitzendconstructie te werken en op die manier leuke opdrachten te krijgen.

In welke branches kan ik werken via een uitzendbureau?

Als je je gaat inschrijven bij een uitzendbureau in Breda wordt er uiteraard gevraagd in welke beroepen je werk zoekt. Je kunt voor vrijwel alle soorten werk bij het uitzendbureau terecht. Wel zijn er bureaus die zich richten op specifieke doelgroepen zoals de zorg of personeel in het transport of de bouw. Maar er zijn ook uitzendbureaus zoals Raaak Personeel waar je terecht kunt voor verschillende soorten vacatures. Je kunt je inschrijven bij dit uitzendbureau in Breda als je werk zoekt in de administratie, de financiële dienstverlening, de bouw, ICT en nog veel meer. Er wordt altijd geprobeerd om een baan te vinden die goed aansluit bij je opleiding en eventuele werkervaring.

Hoe snel kan ik aan de slag na mijn inschrijving bij het uitzendbureau in Breda?

Kort na je inschrijven bij het uitzendbureau in Breda zal er contact worden opgenomen om een afspraak te maken voor een kennismaking. De consulent zal in dit gesprek met je doornemen waar je precies naar op zoek bent en of dit haalbaar is gezien je opleiding, werkervaring en overige competenties. Zodra er vervolgens een baan beschikbaar komt die zou kunnen passen wordt er contact met je opgenomen. Als jij de baan ook ziet zitten wordt je CV naar de werkgever gestuurd en word je wellicht uitgenodigd voor een kennismakingsgesprek. Als je aan het werk gaat krijg je je loon via het uitzendbureau. Dit ligt vaak iets hoger dan wanneer je in vaste dienst werkt, omdat je immers minder zekerheid hebt over een continu inkomen.

https://www.raaakpersoneel.nl/
door

Schakel professionele arbeidsbemiddeling tussen werkgever en werknemer in

Bent u als werkgever op zoek naar de perfecte invulling van uw vacature? Maar wilt werving op dit moment nog niet echt vlotten? Dan is het wellicht hét moment om professionele hulp in te schakelen in de vorm van arbeidsbemiddeling. De arbeidsbemiddelaars van Scope People komen eerst bij uw bedrijf langs voor een kennismakingsmakingsgesprek. Op deze manier weten zij precies waar uw bedrijf voor staat en wat voor werknemer u zoekt om de vacature te vervullen. Daarnaast is het mogelijk om diverse constructies te gebruiken. Wilt u bijvoorbeeld tijdelijke krachten inzetten, dan is het mogelijk om gebruik te maken van het payroll- en detacheringsbestand. Voor vaste invulling van een vacature vertrouwt u op de werving en selectie van Scope People.

Een passende vacature voor iedere werkzoekende

In regio Zuid-Holland vertrouwt u op de betrouwbare arbeidsbemiddeling van Scope People uit Alblasserdam. De medewerkers van dit arbeidsbemiddelingsbureau hebben allen een persoonlijke, betrokken en no-nonsense aanpak waardoor er altijd een perfecte match tussen werkgever en werknemer wordt gemaakt. Bent u als werknemer op zoek naar een uitdagende vacature waar uw profiel perfect bij past? Online heeft Scope People een uitgebreid vacatureaanbod staan waar u op kunt reageren. Dan wordt er door de adviseur gekeken of u daadwerkelijk bij het bedrijf past door persoonlijke, constructieve gesprekken te voeren. Staat uw droomfunctie er niet bij? Laat het hen dan weten door uw cv te uploaden en in te schrijven op een melding voor passende vacatures.

De perfecte match tussen werkgever en werknemer is binnen handbereik

Bedrijven in Zuid-Holland zijn verstandig om Scope People uit Alblasserdam in te schakelen voor alle zaken omtrent arbeidsbemiddeling. Maar ook werkzoekenden uit deze regio wordt aangeraden om zich in te schrijven bij deze specialist. De perfecte combinatie tussen werkgever en werknemer wordt eenvoudigweg gemaakt door betrokken gesprekken en analytische beoordeling van zowel de werknemer als de werkgever. Bent u ook op zoek naar een perfecte match op zakelijk gebied? Neem dan direct contact op met dit arbeidsbemiddelingsbureau en laat uw vacature vervullen.

https://scopepeople.nl/
door

Service Expert Bol.com

Over de functie

We zijn toegewijd om met klanten te communiceren op een manier die hen gelukkig maakt, om hen de ultieme ervaring te bieden! Chatten is onze functie, een klant bellen om hem / haar te verrassen, verzenden via e-mail behoort ook tot uw verschillende taken. Uiteraard bieden wij u professionele ondersteuning in alle aspecten.

We zijn creatief, persoonlijk en professioneel en doen ons best om problemen op te lossen. U kunt dit doen door deskundigheid te tonen, en u kunt snel en effectief reageren tijdens het gesprek. Uiteraard trainen we je om dialoogvaardigheden, product-, proces- en systeemkennis goed toe te passen.

De sfeer op de afdeling is informeel, met veel leuke activiteiten en carrièremogelijkheden. Ons motto is “Work hard, work hard”. We zijn op zoek naar nieuwe collega’s die verantwoordelijk zijn voor onze klanten en alles voor hen willen doen! Dus, ben je creatief? Heb jij gevoel voor humor? Weet u hoe u eventuele problemen actief kunt oplossen? Lees het dan snel!

Functie eisen

  • Je hebt het werk- en denkniveau van MBO4, je hebt je studie afgerond en bent klaar voor nieuwe uitdagingen.
  • Je bent heel creatief en humoristisch: je weet dat je elke keer iedereen zal verrassen.
  • Taal is onze taak. Dutch heeft geen geheimen voor jou.
  • Je neemt je werk serieus en voelt je verantwoordelijk naar onze klanten!
  • Je bent erg sympathiek: je kent je klanten en je bent pas tevreden als je de juiste oplossing vindt
  • Je bent erg flexibel, je kunt er gebruik van maken tussen 26-40 uur, ‘s avonds en in het weekend
  • Je volgt op 5 oktober fulltime een opleiding van twee weken. Dit is een combinatie van training en rekruteringstraining; een deel van de training is op locatie en een deel van de training is thuis. Op de eerste trainingsdag staat een halve dag gepland. Het trainingskamp vindt volledig ter plaatse plaats.
  • Er zijn geen vakanties gepland tijdens de trainingsperiode en de komende 3 maanden.
  • Voorwaarde: Je hebt ervaring met het contacteren van klanten (van werken in een winkel tot een contactcenter)!

Wat wij bieden

  • Vanaf 10,00 euro per uur, vanaf 1700 euro per maand voor meer dan 40 maanden, maar als je vlot loopt kan je al snel met 5% stijgen!
  • Reiskostenvergoeding (vanaf 10 kilometer)
  • Veel ontwikkelingsmogelijkheden
  • Goede tijd; vier succes met je collega’s, vele activiteiten, feesten en evenementen georganiseerd door enthousiaste Chief Happiness Officers (CHO’s)
  • Voel je trots op elke verjaardag, zeg dat je deze leuke berichten voor bol.com moet invoeren
  • Ruime openingstijden, flexibele openingstijden: maandag t / m zaterdag, de openingstijden zijn 08: 00-22: 00 uur
  • Je krijgt gedurende 2 weken een fulltime betaalde product- en communicatietraining.
  • Elke week gratis koffie, thee, soep en vers fruit

https://nl.nieuwejobs.com/job/q/de-winkel.html
door

Vrachtwagenchauffeur detailhandel

Ben je graag onderweg, wil je krachttraining doen en tijdens werktijd contact opnemen met klanten? Onze huidige functie als vrachtwagenchauffeur bij een landelijke organisatie is ideaal en uw locatie is Roosendaal.

Wat ga je doen?

Als chauffeur ben jij het visitekaartje van de organisatie. Je bent een vroege vogel want met je collega’s kom je hier rond 6.30 uur in Roosendaal samen, waar je de truck laadt en samen op pad gaat. Je komt bij de klant thuis en levert de koelkast, wasmachine, tv, etc. Door een warme en vriendelijke benadering tovert u een glimlach op het gezicht van uw klanten, omdat u als geen ander weet dat service verlenen uw belangrijkste taak is. Is de klant helemaal tevreden over de service? U kunt dan door naar het volgende adres en de werkdag eindigt tussen 16.00 uur en 17.00 uur.

Wat krijg je van ons?

  • Loon volgens de CAO Elektronische Detailhandel;
  • Je krijgt 8,33% vakantiegeld en 25 voltijd vakantiedagen;
  • Afwisselend, uitdagend en verantwoordelijk werk;
  • U kunt gratis deelnemen aan onze GoodHabitz-training via uw T-Point-account;
  • Onafhankelijk, uitdagend en verantwoordelijk werk.

Wat vragen wij van jou?

  • Rijbewijs C, geldige code 95 en rijbewijs;
  • Vlotte communicatie met consumenten, dus Nederlands spreken is erg belangrijk;
  • Zorg voor een stralende glimlach bij verzending, je bent tenslotte een visitekaartje!
  • In goede conditie moeten de spieren de wasmachine elke dag optillen.

Je hebt elke maandag en zaterdag een baan. U kunt ook extra werken wanneer het u uitkomt (bijvoorbeeld vakantie). Werkdagen zijn van maandag tot en met zaterdag. Zowel fulltime als parttime werkweken zijn bespreekbaar.

Het aanvragen van een VOG en kanteltest is onderdeel van het proces.

Na het lezen van deze vacature enthousiast geworden en bij deze opdrachtgever willen werken? Solliciteer dan direct. Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die voor zichzelf erkent.

https://www.vindazo.nl/keywords/detailhandel.html
door

Een interim inkoper die multi-inzetbaar is

Bent u op zoek naar een interim inkoper, zodat u een tijdelijk missende kracht kunt vervangen? Dan wilt u natuurlijk wel dat deze interim inkoper alles in huis heeft wat u wenst. INSINC is een bedrijf dat is gespecialiseerd in inkoop detachering. Zij weten als geen ander de juiste professionals te selecteren die uw afdeling weer op de rit krijgen. Zoekt u een interim inkoper die snel ingewerkt en multi-inzetbaar is? Dan doet u er goed aan contact op te nemen met INSINC. Zij selecteren hun professionals namelijk op vier belangrijke sleutelwoorden, te weten: doeltreffend, flexibel, enthousiast en coöperatief. Zorg ervoor dat uw inkoop afdeling meer rendement haalt door via detachering een interim inkoper aan te nemen!

Redenen om een interim inkoper aan te nemen

Er zijn natuurlijk diverse redenen om een interim inkoper aan te nemen. Zo kan het zijn dat een vaste collega wegens ziekte of zwangerschap tijdelijk niet komt werken. U heeft dan een vervanger nodig. Ook wordt een interim medewerker vaak ingezet op momenten dat uw bedrijf in een piek zit. Door deze piek kan er veel druk komen te staan op uw personeel. Door een of meerdere extra professionals tijdelijk aan te nemen, zal uw vaste personeel een stuk minder stres ervaren. Een laatste moment waarop u een tijdelijke kracht kunt zoeken voor uw inkoop afdeling via detachering, is tijdens speciale projecten. Staat u aan het begin van een speciaal project, maar moeten de vaste werkzaamheden ook gewoon nog doorgaan? Dan is het fijn als u een extra personeelslid heeft die ervoor kan zorgen dat alles soepel blijft verlopen.

Een specialist op diverse gebieden

Wanneer u de inkoop detachering overlaat aan een bedrijf als INSINC weet u zeker dat u het beste resultaat krijgt. Het maakt bij dit bedrijf namelijk niet uit waar u een interim inkoper voor nodig heeft. Is dit voor een Request for Proposal, voor Europese aanbestedingen, voor bid evaluations, voor Service Level Agreements, voor het opzetten van een inkoopactieplan of voor een combinatie van deze activiteiten? Maak uw wensen kenbaar en INSINC gaat voor u aan de slag.

door

Werken bij uitzendbureau Eindhoven

Een stad met een industriële vibe gecombineerd met nieuw design. De Lichtstad van Nederland en zelfs uitgeroepen tot slimste regio van de wereld: Eindhoven! Bij Uitzendbureau Eindhoven houden we wel van snel schakelen. Maar we nemen ook zeker de tijd om je vragen te beantwoorden. Ben je op zoek naar een nieuwe baan of personeel? Onze kracht ligt op het bemiddelen in banen tot MBO+ niveau in zowel administratieve als logistieke functies en productie of licht technisch. Ook functies op een hoger niveau bemiddelen we. Neem vrijblijvend contact met ons op!

Het uitzendbureau Eindhoven

Wij zijn een online uitzendbureau voor jongeren, starters en young professionals. Wij zijn actief in een groot gedeelte van Noord-Brabant en daarmee ook in Eindhoven. Je kan bij ons uitzendbureau Eindhoven terecht voor verschillende banen. Zo hebben we genoeg leuke bijbanen en vakantiewerk voor bijvoorbeeld naast je studie. Ook kunnen wij je helpen bij het vinden van een startersfunctie als je net bent afgestudeerd. Ten slotte ondersteunen we je uiteraard ook graag als je al een paar jaar werkervaring hebt en op zoek bent naar een nieuwe uitdaging. Je kan sollicteren op een interessante vacature op onze website óf je maakt een gratis profiel aan als je op zoek bent naar iets specifieks, als je nog niet zo goed weet wat je wilt of als je gewoon lekker snel aan de slag wilt gaan. Hoe dan ook, met onze hulp kun jij binnen no-time aan de slag in Eindhoven!

Werken in Eindhoven

Naast een bruisend centrum waar elke dag wel iets te beleven valt, is Eindhoven nationaal én internationaal ook bekend om haar werkgelegenheid en kennis. Het uitzendbureau Eindhoven biedt voor iedereen wat wils op het gebied van werk. Of je nu met je handen wilt werken in de productie of techniek, met mensen wilt werken in bijvoorbeeld de horeca of de zorg of je hersenen wilt kraken op managementniveau en nieuwe ideeën en projecten in praktijk wilt brengen. Waar je ook naar op zoek bent: je volgende baan wacht op je in Eindhoven!

 

https://www.jongerenarbeidsmarkt.nl/nl/uitzendbureau/eindhoven
door

Werken aan je effectiviteit met een cursus persoonlijke ontwikkeling

Wanneer je het gevoel hebt dat je te veel energie stopt in je werkzaamheden, maar dit vervolgens in de resultaten niet weerspiegeld ziet, kan een cursus persoonlijke ontwikkeling of persoonlijke coaching via How Company erg behulpzaam zijn. Juist in een veeleisende omgeving kun je het gevoel hebben dat je geleefd wordt in plaats van de regie zelf in handen te hebben. Je drijfveren kunnen worden ondergesneeuwd en het onderscheidt tussen hoofd- en bijzaken kan verdwijnen. Je kunt stress ervaren en druk voelen. Dit alles maakt het leven er niet gemakkelijker op en kan het behalen van resultaten bemoeilijken. Dit kunnen persoonlijke resultaten zijn, maar ook resultaten die belangrijk zijn voor de organisatie waarbinnen je werkt.

Cursus persoonlijke ontwikkeling en persoonlijke coaching

Bij How Company kun je via een cursus persoonlijke ontwikkeling of coaching werken aan jouw groei en effectiviteit op een manier die niet inhoud dat je nog harder moet gaan werken. Tijdens de cursus persoonlijke ontwikkeling leer je doormiddel van nieuwe inzichten die je vergaart. Daarbij is de cursus op de praktijk gericht. Je zult daarom vaardigheden leren die je direct kunnen helpen op het gebied van persoonlijke effectiviteit in de dagelijkse realiteit. Ook de persoonlijke coaching heeft deze praktische insteek. Je krijgt methoden aangedragen waar je meteen mee aan de slag kunt in het dagelijks leven. Daarbij richt de coaching zich op het snel scherp stellen van jouw drijfveren en het vinden van de specifieke focus die jou gaat helpen in het behalen van de resultaten die voor jou van belang zijn.

Contacteer deze specialist voor meer informatie

Spreken de persoonlijke coaching en de cursus persoonlijke ontwikkeling je aan en ben je benieuwd hoe deze precies vorm gegeven worden? Bezoek dan eens de website van How Company. Er zijn verschillende programma’s voor persoonlijke ontwikkeling. Via de website lees je meer over ieder programma zodat je eentje kunt kiezen die het beste past bij de ontwikkeling die jij wilt doormaken.

door

Dit bedrijf helpt je met het vinden van passende laboratorium vacatures

Is het tijd voor een carrièreswitch of ben je op zoek naar een eerste uitdaging na het afronden van je studie? Dan is wel zo fijn om op een overzichtelijke plek de vacatures die bij jou passen te kunnen vinden. CLS Services BV is hiervoor dé aangewezen plek. Op de website van dit bedrijf vind je een groot aanbod aan laboratorium vacatures. Deze functies zijn meer dan geschikt voor mensen die toe zijn aan een nieuwe uitdaging of benieuwd zijn naar het ontwikkelen van hun kwaliteiten. Dit bedrijf selecteert de functies voor jou, zodat jij alleen nog maar hoeft te kijken of het iets voor je is.

Ontwikkel jouw kwaliteiten in je nieuwe functie

Wanneer je op zoek bent naar laboratorium vacatures, ontdek je al snel dat er ontzettend veel mogelijkheden zijn. Iedere functie heeft weer zijn eigen voordelen. Daarom is het goed om voorafgaand stil te staan bij wat jij zelf wilt. Wat zijn de kwaliteiten waar je over beschikt? Welke kwaliteiten zou je nog graag verder willen ontwikkelen? Wat zijn jouw wensen en eisen voor jouw nieuwe functie? Wanneer je dit in kaart hebt gebracht, bekijk je de vacatures voor functies in het laboratorium met een goede blik.

Laat je adviseren over de beste functie voor jou

CLS Services BV biedt niet alleen een overzicht van vacatures, ze helpen ook met het bemiddelen en detacheren. Heb je een functie gezien die misschien wel de perfecte match is voor jou? Neem dan contact op met dit bedrijf. De deskundige medewerkers helpen je graag met het zetten van de volgende stap in je carrière. Het maakt niet uit of je nu al precies weet wat je zou gaan willen doen, of het juist nog helemaal niet weet; de professionals van dit bedrijf staan voor je klaar met raad en daad. Neem contact met hen op voor meer informatie.

https://www.cls-services.nl/nl/
door

Vertrouw op sterk interim management voor al uw projecten

Wanneer u als onderneming begint aan een tijdelijk project heeft u daar misschien wel extra werkkrachten voor nodig. Het is daarbij misschien vervelend om te zoeken naar kandidaten voor een tijdelijke opdracht. Daarnaast moet u ook nog eens geschikte profielen vinden, die beschikken over voldoende ervaring en kennis om echt een bijdrage aan het team te leveren. Vertrouw daarom op Conessence, een specialist in het voorzien van geschikt interim management. Zij vullen dan ook graag uw vacatures in finance, HR en algemene managementposities in met sterke kandidaten.

Bepaal zelf de mate van controle over het proces

Op zelfstandige basis goede kandidaten vinden als interim management is geen eenvoudige opdracht. Daarom vertrouwt u bij Conessence op de nodige ervaring bij het rekruteren van de gewenste profielen. Daarbij luisteren ze allereerst graag naar wie u als de perfecte medewerker ziet. Aan welke competenties moet deze persoon voldoen? Wat is het takenpakket dat hij of zij kan verwachten? Daarnaast zullen de medewerkers van Conessence ook op enkele belangrijke aspecten wijzen bij het kiezen van een goede kandidaat. In hoeverre u betrokken wilt zijn in het hele proces is volledig aan u. Dat geldt voor al uw openstaande vacatures in finance, HR of management.

Vertrouw op een professioneel proces

Voor het aanwerven van interim management rekent u bij Conessence op een volledig professioneel verloop van de procedure. Iedereen die meedoet aan een sollicitatiegesprek wordt grondig gescreend en zal zeker beschikken over de nodige expertise en ervaring in hun domein. Wanneer mensen uw tijdelijke vacature in finance of HR hebben volbracht, zou u graag overgaan naar een langdurige samenwerking. Daarvoor hoeft u zeker niet naar een andere service over te schakelen, aangezien de medewerkers van Conessence dit ook maar al te graag voor u in orde maken. Neem daarom contact met hen op en schakel alleen de meest geschikte profielen aan voor al uw projecten.