Categorie Archief Zakelijke dienstverlening

door

Stalen buizen in de utiliteitsbouw

Bij utiliteitsbouw is er hoogstwaarschijnlijk een hulpmiddel waar u direct aan denkt: stalen buizen. De utiliteitsbouw is zeer divers. De ene keer gaat het om een relatief klein en eenvoudig pand, de andere keer om een hoog kantoorpand of een groot fabriekspand. Welke vorm van bouw het ook betreft: het is altijd van groot belang dat de bouw veilig en efficiënt kan gebeuren. Stalen buizen spelen daarom een belangrijke rol, want deze hebt u op diverse plekken op de bouwplaats nodig. Om ervoor te zorgen dat deze buizen geen al te groot gedeelte van uw budget opslokken, kunt u deze het beste halen bij een bedrijf met grote voorraden en scherpe inkoop, zoals Swanenberg IJzer Groep.

Stalen buizen voor alle mogelijke toepassingen

Voor wat voor toepassing u de stalen buizen in uw bouwproject ook nodig hebt: er zijn altijd geschikte buizen te vinden. Van goed hanteerbare, voordelige buizen voor het maken van stellages tot zeer grote, naadloze buizen voor wanneer u bijvoorbeeld de hoogte in moet. Stalen buizen kunnen door de juiste specialisten zelfs op maat worden gemaakt, om op deze manier volledig bij uw project te passen.

Denk ook direct aan rijplaten huren

Hoe zorgt u nu voor een goed toegankelijke en veilige constructieplaats? Denk aan rijplaten huren. Rijplaten huren zorgt voor een goed begaanbaar bouwterrein. Door het aanbrengen van rijplaten, ontstaan er duidelijke rijbanen en is voor iedereen helder waar wagens en machines wel en niet kunnen gaan. De platen kunnen bovendien worden verlegd om telkens nieuwe rijpaden te creëren. U kunt rijplaten huren in diverse soorten, bijvoorbeeld met trekgaten zodat u deze zelf kunt verplaatsen. U kunt ook rijplaten huren van kunststof wanneer er geen sprake is van zeer zware belasting. Wat uw behoefte of toepassing ook is: door het leggen van de platen zorgt u niet alleen voor veiligheid, maar houdt u de omgeving en ondergrond ook in goede conditie.

door

Een hoogwerker kopen bij een betrouwbare organisatie

Als u werkzaamheden op hoogte wilt uitvoeren, is een hoogwerker onmisbaar. Een hoogwerker kopen is een hele investering. Bij Kwak Hoogwerkers zult u hier geen spijt van krijgen. Het bedrijf levert namelijk het gehele aankoopproces én daarna uitstekende service en kwaliteit. Kwak Hoogwerkers levert u nieuwe en gebruikte machines van de Duitse fabrikant RUTHMANN, die bekend staat om kwaliteit en gebruiksgemak. Op de website kunt u kiezen uit een ruim aanbod hoogwerkers met diverse werkhoogtes en GWV’s. Voor iedere toepassing en werklocatie is een geschikte machine te vinden. De vakkundige medewerkers helpen u graag de hoogwerker te kopen, die perfect past bij uw bedrijf.

Ontvang een demonstratie en een volledige gebruikersopleiding

Natuurlijk wilt u weten wat de mogelijkheden van de hoogwerker zijn, zodat u er zo goed mogelijk mee kunt werken. Daarom biedt Kwak Hoogwerkers u een demonstratie aan, om te laten zien wat deze machine voor u kan betekenen. Dat helpt u bij het maken van een weloverwogen keuze. Als u besluit de hoogwerker te kopen, krijgen u en uw medewerkers op de dag van de aflevering een volledige gebruikersopleiding. U leert de hoogwerker veilig en zelfstandig te bedienen, zodat u met een vertrouwd gevoel aan het werk kunt.

U kunt rekenen op een voortdurende service

Ook na de oplevering blijft Kwak Hoogwerkers een betrokken partner. U kunt namelijk altijd terecht bij de serviceafdeling. Hebben u of uw medewerkers een vraag over de techniek of bediening? Dan helpen deze vakmensen u via telefonisch support verder op weg. Een speciaal detectiesysteem kan storingen snel opsporen, zodat deze gemakkelijk hersteld kunnen worden. De hoogwerker ondergaat periodieke veiligheidsinspecties en preventief onderhoud, zodat de kwaliteit en veiligheid altijd gewaarborgd blijven. Een hoogwerker kopen bij Kwak Hoogwerkers is een ervaring op zich en een garantie voor een machine die u langdurig en veilig kunt blijven gebruiken.

https://www.kwak.nl
door

Zaakgericht werken binnen overheidsorganisaties: hulp bij knelpunten

Het invoeren van zaakgericht werken binnen overheidsinstanties kan een lastig proces zijn waarbij je tegen verschillende knelpunten kunt aanlopen. Het kan voorkomen dat er verkeerde keuzes gemaakt worden of dat het implementatieproces niet soepel verloopt. Op die manier zullen gestelde doelen en voorgenomen resultaten niet direct behaald worden. Wil je zaakgericht werken toch tot een succes maken en zou je daarbij graag hulp van een specialist ontvangen? Dan kunnen de professionals van Doxis je met een flinke dosis vakkennis en reële oplossingen verder helpen.

De integrale aanpak van deze specialist

Doxis zet zich al meer dan 100 jaar in voor het structuren en op orde brengen van informatie binnen heel diverse organisaties. Daarbij zijn de professionals van Doxis gespecialiseerd in het werken met overheidsinstanties op lokaal, provinciaal en landelijk niveau. Bij het aanbrengen van structuur in informatie is er specifiek oog voor de werkprocessen binnen een organisatie waarbij informatie een belangrijke rol speelt. De professionals van Doxis werken daarbij vanuit een integrale aanpak voor informatiemanagement waarbij aandacht is voor vier invalshoeken. Deze invalshoeken zijn ‘systemen en informatie’, ‘processen en sturing’, ‘doelen en beleid’ en ‘leiderschap en gedrag’.

Trainingsaanbod

Denk je gebaat te zijn bij de effectieve ondersteuning van Doxis dan kun je voor meer informatie, contactgegevens en het trainingsaanbod terecht op de website van deze organisatie. Zo kun je bij Doxis terecht voor een praktisch ingestelde training zaakgericht werken. Je krijgt hier tal van tips die je direct in de praktijk kunt toepassen maar leert ook over de valkuilen van zaakgericht werken. De training bestaat uit werksessies die interactief van aard zijn en waarbij ruimte is voor jouw eigen invulling. Je kunt aangeven waar je specifiek hulp bij wenst. Op basis daarvan zullen de vakmensen van Doxis een interactieve training aanbieden met do’s en don’ts die direct van toepassing zijn op de praktijk.

door

Per lucht, water of weg; kies voor groupage van en naar Frankrijk

Faciliteert u met uw bedrijf transport richting het buitenland en vice versa? Dan kan groupage transport van en naar Frankrijk iets voor u zijn. Binnen dit concept kunt u gebruikmaken van diverse effectieve concepten die ervoor zorgen dat het transport van kleine en grotere hoeveelheden goederen veel sneller verloopt. Derhalve realiseert u hiermee ook een besparing in de gemaakte kosten. Heeft u slechts een kleine lading, dan is het vaak niet rendabel om transport te realiseren. Door gebruik te maken van groupage transport kunt u uw vracht delen met die van andere bedrijven in de regio, waardoor u sneller en effectiever te werk gaat.

Groupage voor efficiënt transport

Of u nou kiest voor vervoer over de weg, door de lucht of over het water; groupage maakt het mogelijk en op de meest efficiënte manier. Daarbij wordt over landsgrenzen heen gekeken. Heeft u bijvoorbeeld een kleine klus in het zuiden van Frankrijk, dan kunt u middels groupage transport uw kleine vracht samenvoegen met andere kleine of grote vrachten en toch snel leveren. Daarbij maakt uw onderneming én productieproces geen verlies in de verhouding tijd en kosten. Groupage transport is dé manier waarop ook kleinere partijen de kans hebben om op een gewaarborgde manier hun transport richting Frankrijk te organiseren. Zo’n bedrijf dat u hiervoor inschakelt, is Wex Holland.

Groupage maakt processen helder en eenvoudig

Het samen opladen van vrachten geeft veel voordelen. Zo kunt u samen met andere bedrijven de krachten bundelen en de gezamenlijke kosten voor meerdere partijen verlagen. Ook heeft u de zekerheid dat transport in veilige handen is, aangezien u dit overlaat aan een betrouwbare en ervaren partij. De kostenbesparing die u hiermee realiseert, kunt u weer vertalen naar een groei van het potentieel naar andere regio’s in én buiten Frankrijk. Leer van de mogelijkheden van groupage en geef een impuls aan het proces van logistiek en transport.

https://wexholland.com/
door

Kies voor overzichtelijke loonadministratie in Arnhem

Loonadministratie van uw bedrijf in Arnhem kan best een handvol zijn. Hiervoor heeft u natuurlijk gespecialiseerde mensen in dienst die zich hierover buigen. Echter, bij ziekte of afwezigheid van dit gespecialiseerde personeel, kan de salarisadministratie oplopen of geheel stilvallen. En het laatste wat u natuurlijk wilt, is dat uw medewerkers ontevreden zijn omdat hun salaris niet op tijd wordt uitbetaald. Om die reden is het verstandig om een samenwerking aan te gaan met een bedrijf als HRM-Salarisverwerking. Lees snel verder waarom dit ook het geval is voor uw bedrijf.

Duidelijk inzicht in de kosten en het proces

Als u de loonadministratie in Arnhem van uw eigen bedrijf op het moment in eigen beheer heeft, kan het verstandig zijn om over te stappen op de diensten van HRM-Salarisverwerking. Dit is een online salarisverwerkingssysteem die u ervan verzekert dat nettolonen, premies en loonheffingen tijdig worden uitbetaald. Daarnaast geeft dit bedrijf ook advies op gebied van arbeidsrechtelijke zaken en afdrachtverminderingen. Laat uw loonadministratie van uw bedrijf in Arnhem aan dit bedrijf over en u kunt prijzen verwachten van maar € 6,- per loonstrook! Met een eenvoudig online overzicht en duidelijke kosten, weet u precies waar u met dit bedrijf en deze service aan toe bent. Zo heeft u geen omkijken naar de salarisverwerking en kunt u zich focussen op de dagelijkse bedrijfsvoering.

Test het systeem met een gratis demo

Wilt u het systeem wat dit bedrijf aanbiedt eerst zelf ervaren en uitproberen? Heeft u vragen over het systeem of de services die dit bedrijf aanbiedt? Ervaar de voordelen zelf met de gratis demo die zij aanbieden. U ziet hiermee het eenvoudige overzicht voor zowel u als uw werknemers, u heeft geen licentiekosten en de continuïteit van uw salarisverwerking. Vraag snel een gratis demo aan, ervaar zelf de voordelen en bespreek de mogelijkheden ervan met de ervaren medewerkers van dit bedrijf.

https://www.hrm-salarisverwerking.nl/
door

Gebruik verzenddozen met uw logo voor goede reclame

Verzenddozen waarmee u zonder problemen producten naar uw klanten kunt versturen, kunt u nu heel gemakkelijk online bestellen. Het is als bedrijf dat regelmatig bestellingen verwerkt essentieel om verzenddozen op voorraad te hebben. Het oogt niet heel erg professioneel als u uw producten verstuurt in dozen waar u zelf goederen in geleverd krijgt. Een verzenddoos met uw eigen logo schept vertrouwen bij de klant en is een goede reclame. Daarom gebruiken steeds meer online verzendhuizen verpakkingsmateriaal dat is gepersonaliseerd met een eigen logo.

Gebruik maken van brievenbuspost bespaart kosten

Als u vaak kleine artikelen verstuurt kunt u gebruik maken van een brievenbusdoos. Een brievenbusdoos past, zoals de naam al aangeeft, door de brievenbus van uw klant en kan daarom met de postbode mee op zijn ronde. Het versturen van een brievenbusdoos is dan ook een stuk goedkoper dan wanneer u kiest voor pakketpost. Wilt u besparen op de verzendkosten die u moet maken dan is het altijd de moeite waard om te controleren of datgene wat u moet verzenden door de brievenbus past. Hier zijn standaard maten voor beschikbaar, deze zijn op het internet te vinden. Let op dat u deze afmetingen niet overschrijdt, want dan komt u mogelijk voor extra verzendkosten te staan.

Verzendmateriaal bestellen doet u natuurlijk online

Net zoals uw klanten gebruik maken van online shoppen kunt u ook uw verzenddozen online bestellen. Het bedrijf Twinpack heeft een ruim assortiment verzendmateriaal beschikbaar voor zowel brievenbuspakjes als bestellingen die met de pakketdienst meegaan. U kunt een keuze maken uit diverse maten, afhankelijk van de aard van de te versturen producten. De dozen voor verzending zijn in verschillende aantallen te koop, afhankelijk van het aantal bestellingen dat u dagelijks of wekelijks verwerkt. Sommige formaten zijn ook in het wit leverbaar, ideaal als u uw logo op de doos wilt laten drukken en dit prominent zichtbaar wilt laten zijn.

door

Een gastvrije uitstraling door het juiste horecameubilair

Mooi horecameubilair is onmisbaar wanneer u wilt dat uw onderneming een goede uitstraling heeft. Of u nu de uitbater bent van een gezellige bruine kroeg of directeur van een grote hotelketen. In elke horecaonderneming wordt de sfeer bepaald door het meubilair. Daarom doet u er verstandig aan om hier voldoende tijd voor uit te trekken. Elke horeca gelegenheid heeft zijn eigen uitdaging op het gebied van inrichting. Als u beschikt over een kleine ruimte, kan het lastig zijn deze praktisch en efficiënt in te richten. Hoe kunt u zoveel mogelijk gasten kwijt zonder dat zij het gevoel hebben als sardientjes in een blik te zitten?

Een specialist die met u meedenkt

Voor u als horeca ondernemer is het inrichten van uw horeca ruimte geen dagelijkse kost. De specialisten van Lavigne zijn echter wel dagelijks met horecameubilair en inrichtingen bezig. Zij geven dagelijks advies op maat aan ondernemers zoals u. Met ruim 17 jaar ervaring in projectinrichting heeft het team van Lavigne inmiddels elke situatie al wel meegemaakt en is er geen uitdaging die ze uit de weg gaan. Komt u er niet uit met de inrichting van uw pand? Neemt u dan contact op met de mensen van Lavigne.

 

Het team van Lavigne staat voor u klaar

Met een breed aanbod aan horecameubilair heeft Lavigne voor elke horecagelegenheid het juiste meubilair in huis. Dus ook voor uw kleine huiskamercafé of grote congrescentrum. Op de website vindt u verscheidene referenties en kunt u verschillende prachtige projectinrichtingen zien. Voor een volledig beeld van al het horecameubilair is het aan te raden een kijkje te nemen in de showroom in Zoutleeuw. Hier kunt u terecht tijdens kantoortijden, maar op afspraak ontvangen ze u ook graag ’s avonds of in het weekend. Zo kunt u op een moment dat het u uitkomt in alle gerust uitzoeken welk horecameubilair past bij uw onderneming.

https://lavigne.be/
door

Schakel een expert in wanneer u uw bedrijfspand laat renoveren

Uw bedrijfspand is meer dan enkel de plek waar uw werknemers hun activiteiten uitvoeren. Uw gebouw is ook het visitekaartje van uw bedrijf. Daarom is het belangrijk dat het er steeds stijlvol en net uitziet. Om dit te garanderen, is het nodig om een bedrijfspand na verloop van tijd te renoveren. Met name de gevel heeft regelmatig behoefte aan een update. Dit is echter een aanzienlijke klus die u het best overlaat aan een gespecialiseerd bedrijf. Doe daarom beroep op de vakmensen van Elegast Dak en Gevel. Dit bedrijf heeft een ruime ervaring met het renoveren van de gevel van een bedrijfspand. Zij steken dan ook graag uw bedrijf in een nieuw jasje door middel van een volledige restyling. Door uw bedrijfspand te renoveren maakt u het aantrekkelijker, maar verlengt u ook de levensduur van uw gebouw. Daarbij stijgt de waarde ervan, waardoor het gebouw ook beter verhuurbaar is.

Veilig asbest golfplaten laten verwijderen

Wilt u uw bedrijfspand laten renoveren omdat er asbest golfplaten op het dak liggen? Dat is geen enkel probleem voor Elegast Dak en Gevel. Dit bedrijf heeft ruime ervaring met het verwijderen van asbest golfplaten en andere asbesthoudende bouwmaterialen. Deze dienst voeren zij dan ook uit in Nederland, België en Duitsland. Natuurlijk gaan de specialisten van het bedrijf hierbij steeds uiterst voorzichtig te werk. Zo gebeurt het verwijderen van asbest golfplaten veilig zonder uw gezondheid en die van uw medewerkers in gevaar te brengen.

De voordelen van kiezen voor dit bedrijf

Door uw bedrijfspand te laten renoveren en asbest golfplaten te laten verwijderen door Elegast Dak en Gevel, profiteert u van heel wat voordelen. Natuurlijk de ervaring en kunde van vakmensen, maar ook een strakke planning en coördinatie. Het bedrijf heeft alle kennis in huis, waardoor u geniet van één aanspreekpunt en vermijdt u gedoe met onderaannemers. Tijdens de werkzaamheden zorgen de vakmensen bovendien voor een minimale overlast voor uw bedrijf. U hoeft uw eigen werkzaamheden dus niet te stoppen. Bij het renoveren van uw dak, blijft uw pand ook steeds waterdicht. De nieuwe dakbedekking kan vaak al dezelfde dag worden gelegd! Meer weten? Neem dan zeker contact op met dit ervaren bouwbedrijf!

door

Een professionele schoonmaak waarmee alles er zo goed als nieuw uitziet

Een professionele schoonmaak is niet zomaar een schoonmaakbeurt, dat weet BCS voor Schoonhouden, gevestigd in Naaldwijk, maar al te goed. Veel werknemers zijn in een bedrijf dagelijks in de weer met hun activiteiten. Vaak is een dagelijkse korte schoonmaak na een drukke werkdag hier niet voldoende om alles perfect schoon te krijgen. Met andere woorden, een professionele schoonmaak is nodig om op lange termijn ook écht in een schone omgeving te kunnen werken. Schakel het team van BCS voor Schoonhouden in en u zult versteld staan van hoe schoon uw ruimte kan zijn. In sommige bedrijven is een eenmalige professionele schoonmaak onvoldoende. Schoonmaken moet hier vaak en structureel om een blijvend resultaat te behouden. Profiteer van de schoonste voordelen die BCS voor Schoonhouden u en uw bedrijf kan bieden. Ook voor uw woning staan de schoonmakers van dit bedrijf voor u klaar.

Een zorgvuldige planning voor de ideale professionele schoonmaak

BCS voor Schoonhouden gaat de strijd met vuil aan met een goede voorbereiding. Tijdens het eerste gesprek wordt er samen met u een nauwkeurige schoonmaakplanning opgesteld. Er wordt besproken wat schoongemaakt moet worden, wat voor materiaal daarvoor nodig is en hoelang dit naar verwachting zal duren. Het kan bijvoorbeeld gaan om het schoonmaken van dakgoten en ramen, maar ook om zwaardere klussen, zoals het schoon en hygiënisch houden van de keuken in uw restaurant. Voor elke professionele schoonmaak heeft BCS voor Schoonhouden de juiste middelen en materialen in huis. Zo bent u bij dit schoonmaakbedrijf altijd verzekerd van een maximale uitstraling van uw pand.

Een grondige schoonmaak zoals u het wenst

Het schoonmaakplan dat de schoonmakers met u van tevoren opstellen, is gebaseerd op uw specifieke wensen en situatie. U bepaalt dus zelf hoe de professionele schoonmaak wordt uitgevoerd. Iedere woning of onderneming is anders en daarom zijn de werkzaamheden iedere keer weer verschillend. Door de ervaring van de schoonmakers van BCS voor Schoonhouden is geen enkele omgeving een drempel: ze weten raad met alle soorten vuil. Plan uw kennismakingsgesprek in en laat u deskundig adviseren, ook tijdens het schoonmaakproces. Perfectie en ondersteuning op maat is wat u kunt verwachten!

https://www.bcsvoorschoonhouden.nl/
door

Transportbegeleiding laat u aan dit transportbedrijf over

Bij Exceptioneel Transport Europa is transportbegeleiding gemakkelijk, snel en betrouwbaar geregeld. U wilt uiteraard uw transport niet de weg op sturen zonder kennis over binnen- en buitenlandse transportwetgeving. Vooral bij uitzonderlijk vervoer moet goed worden uitgezocht of transportbegeleiding nodig is en hoe dit gerealiseerd moet worden. Wanneer uw transport door een EU-land moet en transportbegeleiding nodig heeft, gelden nog steeds veel landelijke wetten. Afmetingen en gewicht moeten voldoen aan specifieke wetten op nationaal én Europees niveau. Exceptioneel Transport Europa zoekt grondig uit, in samenwerking met u, wat de meest efficiënte, veilige en zorgeloze manier van transporteren is. Dit bedrijf houdt volledig rekening met uw situatie.

Een strak geregelde transportbegeleiding in het binnen- en buitenland

Wanneer u transportbegeleiding in het binnen- of buitenland nodig heeft, is Exceptioneel Transport Europa uw uitvoerder. Daarnaast regelen zij ook alle administratie voor u, zoals voertuigdocumenten en ontheffingen. Het bedrijf werkt samen met andere transportbegeleiders in Europa om op de meest efficiënte manier uw transport tot een goed einde te brengen. Doordat dit netwerk zo nauw samenwerkt, blijft de kennis over de wetten omtrent internationaal transport up-to-date. Verschillende buitenlandse documenten kunnen snel worden aangevraagd. Bovendien kan er grondig route-onderzoek worden uitgevoerd, zodat het vervoer onderweg niet onverwacht vastloopt. U komt dus bij Exceptioneel Transport Europa niet voor vervelende verrassingen te staan.

Zorgeloos van A naar B

Bij transportbegeleiding komt meer kijken dan alleen de uitvoer ervan. Wanneer u alle administratie zelf wilt doen, kost dat een hoop tijd en geld. Denk aan het aanvragen van ontheffingen of het voorbereiden van routes. Zo komt het transport eenvoudig langs landgrenzen en zijn grote wegwerkzaamheden snel bekend. Laat alle bureaucratie rondom de transportbegeleiding over aan Exceptioneel Transport Europa, zodat u zorgeloos uw uitzonderlijk vervoer kunt regelen. Efficiëntie en betrouwbaarheid, daar staat dit transportbedrijf al sinds 1993 voor. Ze staan voor u klaar om uw situatie en de mogelijkheden te bespreken.

https://www.ete.nl/