Categorie Archief Zakelijke dienstverlening

door

Dankzij Shiftbase wordt het werkrooster maken een stuk leuker

Shiftbase is een gevestigde naam als het om urenregistratiesoftware gaat. Het overzichtelijk dashboard stemt menig werknemer tot grote tevredenheid. De gewerkte uren, aankomende diensten, nog openstaande vakantiedagen: deze en nog veel meer relevante gegevens zijn in één oogopslag zichtbaar via de tijdregistratie app. Leidinggevenden kunnen aan het dashboard extra tools toevoegen. Denk aan de omzet per maand, kwartaal of jaar en contractdata. Shiftbase is een allround en flexibel pakket. Bepaalde widgets kun je aan- en uitzetten. Zelf nieuwe functionaliteiten inbouwen, gaat snel en eenvoudig. De interactiviteit van Shiftbase wordt bijzonder gewaardeerd. Een voorbeeld is de nieuwsberichtenfunctie. Een nieuwtje kan als ‘gewone’ email worden verzonden met of zonder bijlage(n). Je maakt een en ander urgent door er een pushbericht van te maken. De lezers kunnen binnen de Shiftbase-omgeving direct op het nieuws reageren.

Shiftbase wordt in de meest uiteenlopende branches toegepast. We noemen transport, horeca, zorg en welzijn, recreatie, facilitaire dienstverlening, productie, hotel en beveiliging.  Veel planners zijn gewend de roosters in Excel te maken. Geldt dat voor jou ook? Je zult vast blij zijn met wat we je nu vertellen. In Shiftbase zijn de volgende functies geïntegreerd:

-werkrooster Excel template;

-verlofregistratie Excel;

-personeelsplanning Excel;

-planning Excel;

-urenregistratie Excel;

-tijdregistratie Excel.

Shiftbase is een online pakket en je bent dus niet aan kantoor gebonden om even een kleine aanpassing te doen. Vraagt het huidige rooster om een kleine bewerking, log in vanaf je tablet of smartphone en binnen een paar tellen ben je klaar. Shiftbase is zo opgezet dat de lay-out zich automatisch aanpast. Zelfs op een smartphone met niet al te groot scherm is het rooster prima leesbaar. Wat voor de planning geldt is ook van toepassing op vakantiedagen, min-uren, plus-uren en speciaal verlof. Koppelingen met programma’s als Easylon, EasySecure, e-UUR, Exact Online, Mr. Winston, Vectron en Wagestream? Shiftbase maakt het mogelijk!

Tot slot de contactgegevens van Shiftbase:

Shiftbase, DifferentLab B.V.

Groeneweg 2A

2718 AA  Zoetermeer

+31 (0)23 711 40 54

info@shiftbase.com

https://www.shiftbase.com/nl
door

Dit gespecialiseerd schoonmaakbedrijf is actief Rotterdam en omstreken

Wil je jouw kantoor in de omgeving van Rotterdam of Utrecht laten schoonmaken door een gespecialiseerd schoonmaakbedrijf? Dan is dat een uitstekend idee. Je geeft veel werk uit handen en bent altijd verzekerd van een fris kantoor en schone werkplekken. Dit heeft vaak een positief effect op de sfeer op de werkvloer en is natuurlijk ook beter voor de gezondheid van iedereen die op het kantoor werkt. Bij het inhuren van schoonmakers wil je natuurlijk gegarandeerd de beste kwaliteit krijgen. In de omgeving van Rotterdam en Utrecht kun je schoonmaakbedrijf Directschoon inschakelen voor het schoonmaken van jouw kantoor. Deze specialist heeft jarenlange ervaring en biedt een uitstekende dienstverlening.

Altijd een vaste schoonmaker voor jouw kantoor

Bij Directschoon hebben ze een groot team van schoonmakers. Dit schoonmaakbedrijf zorgt ervoor dat er bij elk kantoor in Rotterdam, Utrecht of elders in Nederland een vaste schoonmaker is die altijd langskomt. Hierdoor heb je altijd een bekend gezicht op de werkvloer lopen. Al hun schoonmakers zijn opgeleid en maken gebruik van de beste schoonmaakartikelen voor het schoonmaken van jouw kantoorpand.

Een handig platform voor het inplannen van de diensten

Bij dit schoonmaakbedrijf maken ze gebruik van een online platform waar jij als bedrijf in Rotterdam of Utrecht eenvoudig zelf de schoonmaakdiensten kunt inplannen. Je hebt zelf in de hand wanneer er een schoonmaker langskomt en welke werkzaamheden hij of zij gaat uitvoeren. Dit houdt ook in dat je zelf dingen kunt aanpassen. Is het schoonmaken een keer niet nodig omdat het kantoor gesloten is wegens vakantie? Dan geef je eenvoudig aan dat het niet nodig is.

Vraag meer informatie aan

Wanneer je interesse hebt in het inschakelen van dit schoonmaakbedrijf voor jouw kantoor in Rotterdam of Utrecht, neem je eenvoudig contact met hen op. Voordat je het weet heb je een schoonmaker rondlopen op kantoor die ervoor zorgt dat alles weer brandschoon wordt. Op de website van deze specialist kun je meer informatie vinden over de werkzaamheden en hoe zij te werk gaan.

door

Ontvang ondersteuning van een hoger veiligheidskundige

Het is erg belangrijk om veilige arbeidsomstandigheden te garanderen voor uzelf en uw werknemers. Het kan echter lastig zijn om dit te organiseren, omdat u niet precies weet waar u moet beginnen. U kunt in dat geval het advies van de specialisten van Penta Advies Groep gebruiken. Dit bedrijf is sinds 2005 een gespecialiseerd adviesbedrijf voor veiligheid, gezondheid, kwaliteit en milieu in diverse branches. Zij voorzien allerlei verschillende soorten bedrijven van advies op het gebied van hoger veiligheidskunde. U kunt het advies van deze specialist vertrouwen, aangezien zij ruime ervaring hebben bij verschillende organisaties. De ervaren medewerkers van Penta Advies Groep nemen de opgedane ervaring mee naar nieuwe opdrachtgevers, om een gedegen advies op stellen met betrekking tot hoger veiligheidskunde. Zij geven niet enkel een advies, maar bieden ook praktijkinformatie, zodat het advies eenvoudig in de praktijk kan worden gebruikt.

Wat kan deze specialist voor u betekenen

De specialisten van Penta Advies Groep voeren als hoger veiligheidskundige graag diverse werkzaamheden voor u uit. U denkt hierbij bijvoorbeeld aan:

  • Het opstellen en beoordelen van jaarplannen, beleidsplannen, bouwveiligheidsplannen en diverse andere soorten plannen en documenten.
  • Het uitvoeren en begeleiden van ontwerpstudies.
  • Het uitvoeren van ongevalsonderzoeken door middel van diverse methodes.
  • Risicomanagement.
  • Het opstellen van het arbobeleid van uw organisatie.
  • Het onderhouden van uw contacten met stakeholders, overheden en inspectie-instanties.
  • Het bieden van veiligheidsadvies en hierover trainingen, voorlichtingen en presentaties verzorgen.

Deze hoger veiligheidskundige heeft dus een brede dienstverlening.

Neem contact op

Wilt u de mogelijkheden met betrekking tot ondersteuning van deze specialist bespreken? Neem dan gerust contact met hen op. Ze vertellen u graag meer over de uitgebreide dienstverlening en hoe zij als hoger veiligheidskundige uw organisatie kunnen ondersteunen. U garandeert hiermee veilige arbeidsomstandigheden voor uzelf en uw werknemers op basis van een goed doordacht plan dat u uitvoert door middel van helder praktijkadvies.

door

Dit BIM tekenbureau zorgt voor een professioneel ontwerp

Zoekt u een BIM tekenbureau dat uw bouwproject op een professionele wijze kan visualiseren? Dan eindigt uw zoektocht bij MAX BIM Solutions! Of het nu gaat om één woning of een compleet woningcomplex, deze specialisten met een passie voor design en engineering weten het vorm te geven. Dit doen ze op een zo efficiënt mogelijke wijze.

De kracht van samenwerken

Bij dit BIM tekenbureau hebben ze samenwerken hoog in het vaandel staan, zij geloven namelijk dat door middel van samenwerken buitengewone resultaten behaald kunnen worden. Om deze reden bieden ze dan ook verschillende BIM-oplossingen aan aan invloedrijke AEC-bedrijven. Hierdoor besparen deze bedrijven op onnodige kosten voor software en training. Bovendien bespaart het uitbesteden van ontwerpen ook tijd, waardoor de partners van MAX BIM Solutions zich kunnen richten op hun eigen belangrijke taken. Zo doen beide partijen waar ze goed in zijn, om samen tot een mooi eindresultaat te komen. Dát is de kracht van samenwerken volgens MAX BIM Solutions!

U bent hier voor verschillende design- en engineertaken op de juiste plek

Bij dit BIM tekenbureau bent u niet alleen op de juiste plek voor het visualiseren van uw bouwproject middels een tekening. Zij bieden namelijk een totale aanpak van uw bouwproject. Zo schakelt u deze experts op het gebied van design en engineering bijvoorbeeld ook in voor verschillende taken op het gebied van project management. Daarnaast realiseren ze ook BIM modellen van uw bouwproject met een uitzonderlijk detailniveau én brengen ze uw BIM-componenten tot leven in 2D of 3D.

Informeer naar de vele mogelijkheden van deze experts

Bent u benieuwd wat ze bij MAX BIM Solutions aan uw bouwproject kunnen toevoegen? Neem dan zeker contact met ze op om de vele mogelijkheden te ontdekken. In een vrijblijvend adviesgesprek maakt u kennis met de uitgebreide dienstverlening van dit professionele BIM tekenbureau en komt u erachter of hun werkwijze aansluit op uw project.  

door

Kies voor een betrouwbare toegangscontrole

Wilt u voor uw bedrijf een betrouwbare toegangscontrole instellen? Zo’n betrouwbaar systeem dat altijd doet wat u ervan verwacht? Dan zoekt u naar de systemen van dormakaba. Deze specialist heeft allerlei oplossingen voor verschillende soorten toegangscontrole. De systemen van dormakaba bieden u altijd een goede kwaliteit en de systemen gaan lang mee. Met dormakaba SAP Access Control kunt u uw toegangssystemen goed laten samenwerken met uw SAP-systemen, mocht u daarmee werken. De toegangscontrolesystmen van dormakaba werken namelijk eenvoudig samen met verschillende soorten systemen.

Een toegangscontrolesystemen dat voldoet aan al uw wensen

Als u een betrouwbaar toegangscontrolesysteem zoekt, dan zoekt u een systeem van dormakaba. Met een goed toegangscontrolesysteem heeft u altijd over allerlei informatie, zoals:

  • Wanneer komt welke medewerker binnen?
  • Wat zijn de werkdagen van uw medewerkers?
  • Welke medewerker heeft toegang tot welke compartimenten van uw gebouw?

Zo heeft u toegang tot alle gegevens die u nodig heeft. Alle rechten kunt u overigens te allen tijde wijzigen. Zo kunt u verschillende tijden instellen, dagen waarop uw medewerkers toegang hebben en tot welke delen van uw gebouwen ze dan toegang hebben. U heeft zo een complete toegangscontrole in uw gebouwen. U weet namelijk zo altijd welke personen zich wanneer in welk deel van uw gebouw bevinden. Mocht er dan iets gebeuren, dan kunt u de oorzaak zo sneller achterhalen.

Ontdek de vele mogelijkheden

Wilt u weten wat dormakaba u kan bieden wat betreft toegangscontrolesystemen? Vraag dan om persoonlijk advies aan de ervaren specialisten. Ze zijn de echte experts, waardoor u altijd het juiste toegangscontrolesysteem laat installeren. Neem contact met deze experts op middels de contactmogelijkheden die u vindt op de website. Ook vindt u veel meer aanvullende informatie. Kies bijvoorbeeld voor ERP systemen, automatische deuren en beveiligingsdeuren. Ook accessoires zoals kaartlezers en toegangspasjes worden door deze specialist geleverd. Kies samen met deze experts de beste systemen voor toegangscontrole.

https://www.dormakaba.com/nl-nl
door

De beste machines voor uw bouwproject vindt u bij deze machineverhuur

Heeft u voor uw bouwproject of graafwerk een graafmachine, mobiele kraan, shovel of trekker nodig? Schakel dan Loon- en Verhuurbedrijf Niek Konijn B.V. in. Deze specialist in machineverhuur uit Wijdewormer is werkzaam op verschillende plaatsen in Noord-Holland. Ze hebben een groot assortiment aan machines en materieel voor alle klussen rondom bouw- en graafwerk. Met wat voor soort bouwproject u ook bezig bent, of het nu klein- of grootschalig is, bij dit bedrijf hebben ze de juiste benodigdheden. U bent verzekerd van de beste kwaliteit en hoogste veiligheidsvoorschriften. Daarnaast profiteert u van een uitstekende service.

Keuze uit een ruim aanbod aan machines en toebehoren

Het assortiment van Loon- en Verhuurbedrijf Niek Konijn B.V. is erg uitgebreid. Ze bieden alleen machines en toebehoren aan van de meest toonaangevende merken. Wanneer u een machine huurt, zal deze bestuurd worden door een ervaren machinist. Zo weet u zeker dat het werk nauwkeurig en zorgvuldig uitgevoerd wordt. Bij de machineverhuur van dit bedrijf kunt u terecht voor:

  • Minikranen
  • Mobiele kranen
  • Rupskranen
  • Shovels
  • Trekkers
  • Uitrustingsstukken

Naast de machines zelf verhuren ze ook alle toebehoren van de machines. Denk daarbij aan sorteergrijpers, trilblokken, sloophamers, knijpers, kantelbakken, verlenggieken en palletvorken. Deze specialist biedt hiermee een totaalpakket aan. Alle machines en overige producten zijn op voorraad. Zo hoeft u nooit lang te wachten om een kraan of dergelijke te kunnen huren. Zit de gewenste machine er toch niet tussen? Geef dit dan bij hen aan. Ze hebben samenwerkingen met diverse partners en hierdoor kunnen ze het gewenste materieel alsnog aan u leveren.

Bekijk het aanbod online

Wilt u ook profiteren van een soepel verlopend bouwproject en werken met de beste machines uit deze sector? Maak dan gebruik van de machineverhuur van Loon- en Verhuurbedrijf Niek Konijn B.V. uit Wijdewormer, Noord-Holland. Hun ruime aanbod bekijkt u eenvoudig op hun website. Heeft u toch nog vragen over de verschillende machines of over de mogelijkheden van verhuur? Neem dan contact op met deze specialist. Zij staan u graag te woord.

https://www.niekkonijn.nl
door

Een accountant in de regio Veghel die verder kijkt dan de cijfers

Zoekt u een accountant nabij Veghel en Schijndel die u kan helpen bij de gebruikelijke accountancy diensten en meer? Dan kiest u het best voor Dinkelberg en Kuipers. Dit accountantskantoor kijkt verder dan de cijfers en kan u als ondernemer helpen bij fusies, bedrijfsopvolging en doorgroeimogelijkheden. Ze zorgen ervoor dat uw financiën op orde zijn en helpen u om op het juiste moment kansen te grijpen. Doordat ze u een helder overzicht bieden van uw financiën, krijgt u het inzicht dat u nodig heeft om snel te schakelen en uw kansen te benutten.

Krijg meer inzicht in uw financiën dankzij de digitale omgeving

Wanneer u voor Dinkelberg en Kuipers als uw accountant in de regio Veghel en Schijndel kiest, ontvangt u uitstekende service en een digitale omgeving met inzicht in uw financiën. Op die manier kunt u gemakkelijker het overzicht houden over de cijfers en ziet u eerder waar uw kansen liggen. Daarnaast wordt het zo gemakkelijker om eventuele zwakke punten te identificeren en problemen op te lossen voordat deze groter worden. Dankzij de digitale omgeving weet u altijd hoe uw bedrijf ervoor staat en kunt u adequaat handelen. Daarnaast kunt u zo eenvoudiger een financiële strategie uitstippelen met de hulp van uw accountant.

Neem contact op voor een kennismakingsgesprek

Bent u benieuwd wat Dinkelberg en Kuipers nog meer voor u kunnen betekenen als accountant in de buurt van Veghel of Schijndel in Noord-Brabant? Neem dan contact met hen op en maak een afspraak voor een kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek vertellen ze u graag meer over de mogelijkheden en kunt u hun uitstekende service ervaren. U wordt altijd geholpen door dezelfde accountant of adviseur en de communicatielijnen zijn kort, waardoor u altijd bij hen terecht kunt om de voortgang te bespreken. Daarnaast kunt u uiteraard op hen rekenen voor advies wanneer u dat nodig heeft.

door

Belangrijkste voordelen bij het inhuren van een Schoonmaakbedrijf Ede

Het wordt steeds gebruikelijker om het schoonmaken van de organisatie uit te besteden, wat voordelen oplevert die veel verder gaan dan het hebben van een geschikte plaats voor het gebruik, ook met betrekking tot het beheer in het algemeen. Om deze en andere redenen, hoe zit het met het kennen van de belangrijkste voordelen van het uitbesteden van deze dienst?

De belangrijkste voordelen van een Schoonmaakbedrijf!

Economie

Het inhuren van een bedrijf dat gespecialiseerd is in residentiële en commerciële schoonmaakdiensten levert de beste kosten/batenverhouding op. U beschikt over gekwalificeerde en getrainde professionals om elke soort taak uit te voeren, met behulp van de juiste producten en apparatuur. Op deze manier wordt de reiniging efficiënter en sneller uitgevoerd.

Bovendien is het bij een uitbesteed bedrijf gemakkelijker om de afwezigheid van een werknemer in de dienst te leveren.

Kwaliteit

Het succes van een schoonmaakbedrijf hangt sterk af van de kwaliteit van de dienstverlening. Daarom is een uitstekende klantenservice essentieel. Dit is mogelijk met een staf van gekwalificeerde, ervaren, dynamische en proactieve professionals. Schoonmaaktechnieken versnellen het werk en behouden de materiële activa van de klant.

Minder bureaucratie

Om arbeid in dienst te nemen, moeten zowel een gezin als een bedrijf tijd besteden aan werving, selectie, registratie en opleiding. Kiezen voor een uitbesteed Schoonmaakbedrijf Ede is voordeliger omdat alle processen door het bedrijf worden uitgevoerd. Het bespaart tijd en geld! Dit maakt het gemakkelijker om zich te concentreren op belangrijkere activiteiten.

Focus op kernactiviteiten 

De kerncompetenties van een bedrijf zijn de activiteiten die inkomsten genereren. Het schoonhouden van het kantoor is erg belangrijk voor uw bedrijf, maar het is een functie die gemakkelijk kan worden uitbesteed aan een Schoonmaakbedrijf Ede.

Op die manier kunt u de kosten van de salarisadministratie van schoonmaakpersoneel omleiden naar het werven en behouden van medewerkers die met hun talenten direct bijdragen aan het succes van de organisatie.

Hou er altijd rekening mee dat de staat van instandhouding van uw bedrijf veel zegt over uw bedrijf en dat de indruk die u aan uw klanten geeft een plaats van netheid, organisatie en professionaliteit moet zijn. Daarom brengt u bij het inhuren van een Schoonmaakbedrijf Ede een boodschap van ernst en betrokkenheid naar uw klanten.

 

door

Het verschil tussen een Variantloods, een Romneyloods en een Zadeldakloods

Bij Systeem Loodsen Bouw B.V. bent u aan het juiste adres voor de koop en huur van diverse soorten loodsen zoals de Variantloods. Een loods kunt u om verschillende redenen nodig hebben. Op basis van het doeleinde ervan zal u worden geadviseerd over het beste te gebruiken type. Systeem Loodsen Bouw B.V. kan u naast een Variantloods ook een Zadeldakloods en een Romneyloods van verschillende afmetingen leveren. Maar wat zijn nu eigenlijk de verschillen tussen deze typen?

De kenmerken van de Variantloods

De Variantloods is binnen diverse sectoren erg gewild. Niet in de laatste plaats vanwege zijn flexibiliteit. Uiteraard is dit loodstype in verschillende wand- en nokhoogten verkrijgbaar, maar deze loodsen kunnen ook dusdanig worden vervaardigd, dat ze aan elkaar gekoppeld kunnen worden. Binnen de branche wordt dit multispan genoemd. Ideaal voor als u veel opslagruimte nodig heeft. Eén overspanning bedraagt minimaal vijf en maximaal vijftien meter. De Variantloods is afgeleid van de Romneyloods. In de uitvoering en afwerking ervan heeft u vele keuzemogelijkheden.

De kenmerken van de Romneyloods

De Romneyloods is een van oorsprong Brits ontwerp, dat in de Tweede Wereldoorlog vaak werd gebruikt als noodonderkomen. Net als de Variantloods is ook de Romneyloods eenvoudig op te zetten en weer af te breken. Hij bestaat uit gebogen spanten die bedekt zijn met golfplaat. Door de gebogen spanten heeft hij dan ook de vorm van een liggende halve cilinder. Juist op dat gebied wijkt hij af van zijn modernere broertje; de Variantloods heeft rechte wanden en daardoor meer (opslag)ruimte.

De kenmerken van een Zadeldakloods

Tot slot de Zadeldakloos, welke ook over rechte zijwanden beschikt en hierdoor een binnenruimte heeft die optimaal benut kan worden. De Zadeldakloos heeft echter een puntdak. U kunt kiezen uit verschillende nokhoogtes, maar ook zijwandhoogtes. Door de vorm van deze constructie is er vaak een iets zwaardere fundering dan bij andere loodsen nodig, wat een Zadeldakloods dan ook iets minder makkelijk vervoerbaar, monteerbaar en demonteerbaar maakt. U heeft echter wel een loods met een robuuste constructie in handen.

https://www.systeemloodsenbouw.nl/
door

Wat doet een lasersnijder precies?

Tegenwoordig is onderdelen maken met behulp van een lasersnijder ontzettend populair geworden. Eerst ging het werk van een lasersnijder nog weleens met de hand, maar tegenwoordig wordt het vooral volautomatisch gedaan. Zo ook bij het stalinrichting en staalconstructie bedrijf André van Beynum. Hier maken ze gebruik van een vernieuwde en snelle geautomatiseerde lasersnijder wat er ook weer automatisch voor zorgt dat alle producten nauwkeurig zijn afgewerkt en van een hoogstaande kwaliteit zijn. 

Hoe gaat een automatische lasersnijder te werk?

Wanneer er een bepaald onderdeel of product uitgesneden moet worden door een automatische lasersnijder dan stuur je het ontwerp hiervoor als eerste naar de computer. Je checkt hier of alles goed in het document staat. Vervolgens stuur je dit document door naar de machine. Daarna wordt er begonnen met het hele proces om het onderdeel uit te snijden. Eerst wordt daarvoor een gat gemaakt. Vanuit dat gat wordt een vorm gesneden. Wanneer de plaat wat dikker is dan wordt de snelheid van de snijder iets lager dan wanneer het een dunnere plaat is die moet worden bewerkt. Hierdoor ontstaat de perfecte kwaliteit van het product. 

Welke materialen zijn er allemaal geschikt voor het automatisch snijden?

Bij het stalinrichting en staalconstructie bedrijf André van Beynum kun je verschillende materialen laten snijden door een lasersnijder. Denk hierbij aan producten als RVS, staal en aluminium. Verder zijn er nog meer producten zeer geschikt om bewerkt te worden door middel van lasersnijden. Producten als hout, leer, papier, karton en kurk. Ook schuim, rubber, acryl en vele andere soorten plastic zijn geschikt voor een automatische snijder. Ben je op zoek naar een goed adres voor het snijden van materialen zoals RVS, staal en aluminium door middel van een laser? Vraag dan zeker een vrijblijvende offerte aan bij André van Beynum. Dit kan zowel telefonisch als via de e-mail.

https://www.andrevanbeynum.nl