Publiceer betere contentAls je kiest voor content laten schrijven door een extern bureau, zorg je ervoor dat je kiest voor een professional die precies weet hoe je goede content maakt. Natuurlijk heeft de professionele copywriter minder verstand van de diensten en producten die je op de markt zet. De copywriter kan echter de boodschap meestal beter en soepeler verpakken dan jijzelf.
Daarnaast weet een professionele copywriter precies welke zoekwoorden er gebruikt moeten worden in een tekst om de tekst beter vindbaar te maken op Google. Dit ken je misschien ook wel als Search Engine Optimization (SEO). Met een tekst die SEO-proef is, zullen klanten de pagina waar de tekst op staat makkelijker vinden via Google. Zo ben je je concurrenten te slim af.
Daarnaast weet een copywriter precies hoe je een publiek aanspreekt. Misschien moet je die technische werking van je product net even wat makkelijker verwoorden of leg je de focus van je product of dienst niet op wat de klant eraan heeft, maar alleen op wat het doet. De copywriter weet precies wat je wel en niet moet schrijven en zorgt dat een tekst leesbaar en grammaticaal in orde is. Bespaar veel tijd en geldZelf content maken lijkt een slimme besparing. Toch is zelf schrijven vaak juist een kostenpost. De tijd die je besteedt aan het schrijven van content voor je website of sociale media, had je ook kunnen besteden aan het vinden van nieuwe klanten of het verbeteren van je aanbod, diensten of producten. Juist door een professional te betalen, bespaar je veel tijd waarin je eigenlijk geld kunt verdienen voor je bedrijf.
Bovendien bestaat de kans dat de content die je maakt helemaal niet aanslaat bij je klanten omdat je geen verstand hebt van het schrijven van leesbare teksten. Dat betekent dat de content die je produceert niet leidt tot nieuwe klanten en daardoor zonde van de tijd is geweest. |
https://copywritings.nl |
