VSENV
Image default
Banen en opleidingen

Service Expert Bol.com

Over de functie

We zijn toegewijd om met klanten te communiceren op een manier die hen gelukkig maakt, om hen de ultieme ervaring te bieden! Chatten is onze functie, een klant bellen om hem / haar te verrassen, verzenden via e-mail behoort ook tot uw verschillende taken. Uiteraard bieden wij u professionele ondersteuning in alle aspecten.

We zijn creatief, persoonlijk en professioneel en doen ons best om problemen op te lossen. U kunt dit doen door deskundigheid te tonen, en u kunt snel en effectief reageren tijdens het gesprek. Uiteraard trainen we je om dialoogvaardigheden, product-, proces- en systeemkennis goed toe te passen.

De sfeer op de afdeling is informeel, met veel leuke activiteiten en carrièremogelijkheden. Ons motto is “Work hard, work hard”. We zijn op zoek naar nieuwe collega’s die verantwoordelijk zijn voor onze klanten en alles voor hen willen doen! Dus, ben je creatief? Heb jij gevoel voor humor? Weet u hoe u eventuele problemen actief kunt oplossen? Lees het dan snel!

Functie eisen

  • Je hebt het werk- en denkniveau van MBO4, je hebt je studie afgerond en bent klaar voor nieuwe uitdagingen.
  • Je bent heel creatief en humoristisch: je weet dat je elke keer iedereen zal verrassen.
  • Taal is onze taak. Dutch heeft geen geheimen voor jou.
  • Je neemt je werk serieus en voelt je verantwoordelijk naar onze klanten!
  • Je bent erg sympathiek: je kent je klanten en je bent pas tevreden als je de juiste oplossing vindt
  • Je bent erg flexibel, je kunt er gebruik van maken tussen 26-40 uur, ’s avonds en in het weekend
  • Je volgt op 5 oktober fulltime een opleiding van twee weken. Dit is een combinatie van training en rekruteringstraining; een deel van de training is op locatie en een deel van de training is thuis. Op de eerste trainingsdag staat een halve dag gepland. Het trainingskamp vindt volledig ter plaatse plaats.
  • Er zijn geen vakanties gepland tijdens de trainingsperiode en de komende 3 maanden.
  • Voorwaarde: Je hebt ervaring met het contacteren van klanten (van werken in een winkel tot een contactcenter)!

Wat wij bieden

  • Vanaf 10,00 euro per uur, vanaf 1700 euro per maand voor meer dan 40 maanden, maar als je vlot loopt kan je al snel met 5% stijgen!
  • Reiskostenvergoeding (vanaf 10 kilometer)
  • Veel ontwikkelingsmogelijkheden
  • Goede tijd; vier succes met je collega’s, vele activiteiten, feesten en evenementen georganiseerd door enthousiaste Chief Happiness Officers (CHO’s)
  • Voel je trots op elke verjaardag, zeg dat je deze leuke berichten voor bol.com moet invoeren
  • Ruime openingstijden, flexibele openingstijden: maandag t / m zaterdag, de openingstijden zijn 08: 00-22: 00 uur
  • Je krijgt gedurende 2 weken een fulltime betaalde product- en communicatietraining.
  • Elke week gratis koffie, thee, soep en vers fruit

https://nl.nieuwejobs.com/job/q/de-winkel.html