Categorie Archief Bedrijven

door

Alles over de JD Sports sale op Sneakerplaats.com

Wij merken dat er veel vraag is naar de JD Sports sale. Hierdoor hebben wij hier een speciale JD sale pagina ingericht waarop alle nieuwe informatie omtrent de sale van JD Sports hierop komt te staan.

Op deze pagina worden alle nieuwe blog artikelen die gelinkt zijn aan de sale op JD Sports weergeven. Hierdoor blijf je via deze pagina altijd op de hoogte van de nieuwe informatie over een sale of actie van JD Sports.

Kortingscode van JD Sports op Sneakerplaats.com

Daarnaast kun je op deze pagina ook alle kortingscodes van JD Sports vinden. Wij checken dit dagelijks en houden dit dagelijks bij. Wanneer er een nieuwe kortingscode van JD beschikbaar komt, plaatsen wij deze op deze pagina, maar bijvoorbeeld ook in een speciale blog op Sneakerplaats en natuurlijk op de socials van Sneakerplaats.

Overzicht van handige links naar JD Sports

Verder hebben wij speciaal voor jou een handig overzicht gemaakt van alle handige links in deze JD sale. Zo vind je hier een overzicht van de sale voor de dames, heren en kids. Deze dan dan weer opgedeeld in verschillende kopjes, waardoor je gemakkelijk naar de juiste pagina gaat.

Zo kun je dus heel gemakkelijk en snel naar bijvoorbeeld de pagina gaan over heren sneakers of dames kleding. Het stukje over de JD Sports sale voor kids is iets uitgebreider, hier hebben wij ook gekeken naar de leeftijdsgroep.

Hier vind je bijvoorbeeld een overzicht van alle belangrijke links voor de kids. Hierbij hebben wij ook de leeftijd vermeld, bijvoorbeeld “JD Sports babykleding” van 0 tot 3 jaar, of JD Sports kinderschoenen van maat 28 tot maat 35.

Door dit overzicht heb jij dus alle handige links bij de hand en hoef je alleen maar naar deze pagina te gaan om te vinden waar je naar op zoek bent.

De website van Sneakerplaats

Mocht je toch op de website van Sneakerplaats zitten, kijk dan vooral ook even naar de andere blogs op de website van Sneakerplaats. Hier vind je ook hele toffe interviews, de dikste custom sneakers en de nieuwste sneakers. Zeker een aanrader dus!

https://sneakerplaats.com/jd-sports-sale/
door

Veilig wonen in samenwerking met slotenmaker Maarheeze

Inbraakpreventie is zeker geen luxe, het is op vandaag bijna nodig. Jaarlijks is er bij 1 op de 32 woningen spraken van een poging tot inbraak. Daarom is het belangrijk dat je weet hoe eenvoudig een deur gekraakt kan worden. Laat dus preventief alle sloten van je huis checken door een erkend slotenmaker. Dit zal uiteindelijk bijdragen aan een veiliger woning. Het is zeker aan te raden om je sloten te laten vervangen of checken als je een huis pas hebt gekocht. Je weet nooit of er sleutels achtergehouden worden door de vorige eigenaren. Een slotenmaker kan je bovendien ook helpen als je jezelf per ongeluk hebt buitengesloten. Als je je huis echt goed wilt beveiligen dan zul je een professionele slotenmaker Maarheeze moeten contacteren.

Politiekeurmerk bij slotenmaker Maarheeze

Naast inbraakpreventie zijn er nog genoeg andere maatregelen die kunnen bijdragen aan een veiliger huis. Een erkend slotenmakers Maarheeze werkt met goed hang- en sluitwerk dat altijd voorzien is van het politiekeurmerk SKG. Hang- en sluitwerken zijn verdeeld in diverse klassen en kunnen gecombineerd worden met aanvullende preventiemaatregelen. Maar slotenmaker Maarheeze beveiligt je huis ook met verschillende op maat gemaakte opties. Uiteraard is het belangrijk dat deze onderdelen goed onderhouden worden, om zodanig slijtage te voorkomen.

Schade na inbraak bij slotenmaker Maarheeze

Heb je dan toch uiteindelijk de pech gehad dat er is ingebroken? Dan is het wel zo fijn dat de overlast zo snel mogelijk wordt opgelost. Slotenmaker Maarheeze kan voor een tijdelijke afdichting zorgen zonder dat je overmatig last hebt van vervelende gevolgen. Ook kan slotenmaker Maarheeze het slot repareren, vervangen en schade verhelpen. Slotenmaker Maarheeze adviseert je op diverse gebieden.

 

https://slotenmaker112.nl/slotenmaker-maarheeze/
door

Hoe kun je je als merk onderscheiden?

Als je als ondernemer een eigen merk hebt, wil je natuurlijk wel dat dit merk wordt verkozen door de doelgroep ten opzichte van die van de concurrent. Maar dit kan in de meeste branches nog knap lastig zijn, aangezien de concurrentie moordend is. Zo zul je er dus voor moeten zorgen dat jouw merk er écht uitspringt en opvalt bij de doelgroep. Maar hoe kun je je als merk nu het beste onderscheiden? Wij vertellen je er graag meer over!

 

Specialisatie

Helemaal in een branche waar al veel concurrentie te bekennen is, is het belangrijk dat jij als merk een specialisatie kan aanbieden. Zo heb je een toegevoegde waarde en kun je de doelgroep nét even dat beetje meer bieden dan de concurrenten. Maar hoe weet je nu wat je specialisatie is? Begin hiervoor bij de kern van je organisatie. Wat wil je precies aanbieden en wat maakt jou anders dan de rest? Verder kun je natuurlijk ook een specialisatie aanleren door trainingen of learnings te volgen, zoals blended learning.

 

Positionering in de markt

Als je eenmaal een specialisatie hebt gekozen, is het erg belangrijk dat je jezelf ook goed positioneert in de markt. Zorg ervoor dat niemand anders die specialisatie aanbiedt en dat jij dus relevant bent voor de doelgroep. Vergeet daarom ook nooit je merk te registreren, via merkregistratie. Zo voorkom je dat anderen er met jouw ideeën vandoor gaan en zul je geen last ervaren van merkinbreuk of plagiaat. Als je je positioneert in de markt is het vooral belangrijk dat je naar buiten brengt waarom jij diegene bent die de doelgroep moet kiezen. Hierbij kun je de kernpunten van het merk benadrukken en vertellen wat de doelgroep precies aan jou heeft.  

 

Promoten

Een andere goede manier om je merk te onderscheiden van de concurrenten is een goede promotie. Als je veel gezien wordt door je doelgroep, zullen zij je ook beter onthouden en snel aan je merk denken als zij een product of dienst nodig hebben die jij aanbiedt. Je kunt het merk op verschillende manieren promoten. De meest bekende vorm is online adverteren. Dit kan op andere websites, maar ook op social media. Deel bijvoorbeeld relevante content, zoals blogs en laat je expertise zien. Als je deze content deelt op je eigen social media kanalen en hier eventueel ook een advertentie van maakt, is de kans groot dat je bericht bij een grote groep mensen terecht komt. Als zij vervolgens op de link klikken, worden ze doorverwezen naar jouw website. Win-win!

door

De voordelen van een tuinhuis op maat

De voordelen van een tuinhuis op maat

Afgelopen maand ben je met partner verhuist naar een nieuw huisje. Je bent nog helemaal in de wolken van het nieuwe huis en je ziet allemaal nieuwe mogelijkheden om aan te pakken om je eigen plekje toch nog naar het nieuwe niveau te tillen. Helaas is de tuin niet zo groot dan de vorige tuin, maar heeft wel als voordeel dat het minder werk kost om het te onderhouden. Helaas passen er tot nu toe nog geen tuinhuizen in je tuin, doordat deze maten net te groot zijn of niet voldoen aan je wensen. In zo’n gevallen is het vaak een oplossing om te kijken naar een tuinhuis op maat.

De stappen voor een tuinhuis op maat

Voordat het zover is dat er daadwerkelijk een tuinhuis op maat in je tuin komt te staan moeten er enkele stappen genomen worden voordat dit mag. Ten eerste moet ik er gekeken worden of er een mogelijk locatie te vinden is voor dit nieuwe tuinhuisje. Vaak zijn dit locaties waarbij het redelijk makkelijk is om hier water en stroom naartoe te krijgen. Voor de rest is het ook van belang om te kijken of er in de specifieke regels verbonden zijn van het plaatsen van een tuinhuisje. In de meeste gevallen hoeft hiervoor geen vergunning worden aangevraagd.

Wat zijn de levertijden van een tuinhuis op maat

Dit is lastig om dit van tevoren al te vermelden omdat elk tuinhuis op maat toch weer een andere vorm van maatwerk is. Zo moet de fundering goed zijn, waarop het tuinhuisje komt te staan en mocht dit niet het geval zijn dan zal er weer extra tijd overheen gaan. Afhankelijk van de locatie en de voorbereiding kan de snelheid van het plaatsen van een tuinhuisje bevorderd worden. Wel is het zo dat de meeste projecten niet langer duurt dan 4 weken.

https://handelsondernemingkirkels.nl/tuinhuis-op-maat/
door

Beveiliging bij uw bedrijf

Zorg voor waterdichte veiligheid binnen en buiten de werkplek Veiligheid en hygiëne op de werkvloer

Veiligheid op de werkplek heeft niet alleen betrekking op een veilige werkomgeving, maar ook op zaken als het afwijzen van onnodige gasten en het beschermen van bedrijfsgegevens. Een onderwerp mag niet klein zijn. Wist u bijvoorbeeld dat 40% van de ondernemers te maken heeft met inbraak? En zijn er nog nooit zo veel datalekken geweest als nu? Het is tijd om de veiligheid op en rond de werkplek te verbeteren. Wij voorzien u graag van de volgende tips.

5 manieren om uw bedrijf veiliger te maken U verliest liever extra klanten in uw bedrijf dan dat u rijk wordt. Daarom is het belangrijk om te weten wie je binnen laat! Daarom is een goede toegangscontrole en beveiliging in en rond bedrijfspanden essentieel. Hieronder hebben we een aantal tools op een rijtje gezet die gebruikt kunnen worden om veiligheid transparant en waterdicht te maken. Toegangscontrolesysteem: U kunt gebruik maken van toegangscontrolesystemen in verschillende soorten en maten, variërend van receptie tot volledige controleposten uitgerust met bewakers. Het voordeel van toegangscontrole is niet alleen dat u beter begrijpt wie het bedrijf binnenkomt, maar het kan ook een afschrikkende werking hebben. Bewakingscamera: door middel van videobewaking kunt u dingen letterlijk en visueel volgen. Zo begrijp je de aanwezigen beter, kun je bijvoorbeeld ook het magazijn bezichtigen en kun je door de afschrikkende werking ook profiteren van de preventieve functie;

Pas: Door de pas te gebruiken, kunt u direct zien wie er aan het werk is, wie de gast is en wie misschien niet van u is. Dit is ook een goede manier om identiteitsfraude te voorkomen; Hekken, slagbomen en toegangspoorten: u kunt ook ongewenste gasten weghouden door ze te beletten binnen te komen. Plaats daarom indien nodig hekken, blokkeer de doorgang met obstakels of plaats doorgangsdeuren bij de ingang van het gebouw; Alarmsysteem en bewegingsdetector: Als preventie niet lukt, is alarm de beste optie. Installeer daarom een ​​alarmsysteem en hulpapparatuur zoals bewegingssensoren, en zorg dat je weet wanneer er iets mis gaat. Ook hier speelt informatie op het gebied van preventieve veiligheid een belangrijke rol. Zorg er daarom voor dat medewerkers het veiligheidsprotocol begrijpen en onmiddellijk actie ondernemen wanneer de situatie dit vereist.

https://www.vd-molen.eu/
door

Restaurantscherm van karton en plastic

Een restaurantscherm bestaat meestal uit de materialen karton en plastic. Het frame van het scherm is gemaakt van stevig karton en het venster is vaak gemaakt van transparant plastic. Het venster van het scherm is transparant zodat mensen er makkelijk doorheen kunnen kijken en zich niet helemaal afgesloten voelen van de ruimte. Doordat er door het plastic heen kan worden gekeken kan er ook beter met elkaar gecommuniceerd wordt, dit is wel zo gezellig natuurlijk. Het scherm kan worden gepersonaliseerd zodat het design past bij de huisstijl van het restaurant.

Waarom een restaurantscherm?

Door de situatie rondom covid-19 moet heel Nederland wennen aan allerlei soorten aanpassingen. Zo mogen we elkaar niet meer zorgeloos omhelzen en kunnen we niet meer met duizenden mensen staan feesten op een festival. In de horeca zijn er ook maatregelen nodig om de verspreiding van het virus tegen te gaan. Zo worden er bijvoorbeeld looprichtingen aangegeven en dient er anderhalve meter afstand gehouden te worden. Ook een restaurantscherm is een maatregel die horecazaken nemen.

Coronamaatregelen

Met het restaurantscherm worden de tafels gescheiden van elkaar. Zo kunnen virusdeeltjes zich niet meer gemakkelijk verspreiden naar andere tafels. Zo kunnen klanten op een veilige manier genieten van een heerlijke maaltijd in hun favoriete restaurant. Doordat de schermen transparant zijn kan er evengoed de ruimte in gekeken worden. Aan de tafel zijn geen aanvullende maatregelen nodig en kan er ouderwets gezellig gedineerd worden.

https://endlessbranding.com/horecaschermen/
door

Informatie aanvragen bij Profall

Hoe verloopt precies het proces rondom de informatie aanvraag bij het rand- en valbeveiliging bedrijf genaamd Profall? Daar zal je in deze blog meer over te weten gaan komen. Allereerst: leuk dat je deze blog over Profall aan het lezen bent. Al eerder schreef ik een blog tekst over dit bedrijf. Profall is gevestigd in het altijd mooie en vindingrijke Scherpenzeel. Ben je benieuwd naar de andere contact gegevens van Profall of woon je in de buurt, dan zijn deze eenvoudig te vinden op de website die je altijd even kunt raadplegen.

Waar kun je het bedrijf Profall te vinden?

Profall is gevestigd in het mooie Scherpenzeel. In Scherpenzeel is altijd wel iets iets te beleven! Zelf ben ik nog nooit in deze plaats geweest, maar ik ken wel mensen die er wonen. Als je een mooi groot huis op het oog hebt, dan raad ik je zeker even aan om een kijkje te gaan nemen. Ik weet dat de huizenmarkt er nu niet al te rooskleurig voor staat: de prijzen van de huizen schieten nu eenmaal de grond uit. Toch, als je goed zoekt, dan zit er zeker weten wat voor je tussen. Als je op zoek bent naar rust en ruimte dan zul je vast en zeker in Scherpenzeel je plek gaan vinden. Ik raad je aan om de talloze mogelijkheden met je makelaar door te nemen en goed te bespreken.

De informatie aanvraag bij Profall

Ook het bedrijf Profall waar deze blog met name over gaat, is daar gevestigd. Profall is gespecialiseerd in het plaatsen van netten op het gebied van veiligheid, maar ook zijn de thuis in randbeveiliging en en trappen torens. De informatie aanvraag verloopt heel eenvoudig. De website komt weer naar voren. Je dient simpelweg een aanvraag voor meer informatie in op de website. Je kent het vast wel: even een formulier invullen met daarin je gegevens, je vraag en de manier waarop jij te bereiken bent voor Profall of voor een ander bedrijf die je op dat moment aanschrijft. Binnen een aantal werkdagen wordt gestreefd om jou van het best mogelijk en zo uitgebreid mogelijke antwoord te kunnen voorzien. Misschien heb je wel een heel simpele vraag voor Profall. Daarentegen kun je ook wat complexere vragen hebben dat gaat over de dienstverlening of een specifieke wens. Het belangrijkste is dat je nimmer moet schromen om contact op te nemen met Profall. Hoe meer je weet, des te beter jij kunt aangeven wat je precies van hen wil en van Profall verwacht.

Filteren

Via het formulier om contact op te nemen kun je ook aangeven hoe jouw firma heet. Zo maakt Profall direct kennis met hun klanten en eventuele potentiële klanten. Ook dien je aan te geven of je een specifieke vraag hebt over een nieuwbouw project of over renovatie. Verder kun je aangeven of er nog bijzonderheden zijn waar rekening mee gehouden moet worden. Hoe specifieker je bent en hoe meer je filtert, des te beter en des te sneller bovendien kan Profall al je vragen beantwoorden. Wanneer je het formulier aan het invullen bent dat te vinden is op de website, zul je zien dat je dat niet zomaar even voor elkaar hebt. Er is best veel informatie van je nodig. Het is dus belangrijk dat je daar echt even de tijd voor neemt en alles goed en volledig in gaat vullen.

 

door

Geld besparen met Led Design Holland

Waar intensief gewerkt wordt, is professionele verlichting een must. Led Design Holland is een bedrijf dat kan uitleggen wat goede LED verlichting bedrijfshal is. Belangrijke redenen om voor led te kiezen zijn:

–          de lampen verbruiken minder energie dan traditionele exemplaren en ze gaan langer meer, oftewel ze zijn duurzaam;

–          ledlampen kunnen onderdeel zijn van een slim lichtmanagementsysteem en er kunnen tools aan toegevoegd worden als bewegingssensoren;

–          led’s zijn leverbaar in kleurtemperaturen van 1500-2400K (zacht romantisch licht) tot 4500-6500K (het meest heldere licht, zie je in ziekenhuizen, laboratoria, garages et cetera);

–          led-licht trilt niet of nauwelijks;

–          er is een groot aantal armaturen om uit te kiezen.

In bedrijfshallen wordt vaak dag en nacht gewerkt. Dit betekent dat veel lampen continu branden. Extra pluspunt van led in dit geval is dat er geen brandgevaar is. Ouderwetse lampen konden behoorlijk heet worden, led’s absoluut niet.

LDH is de laatste jaren uitgegroeid tot dé expert op het gebied van industriële LED verlichting. Hieronder wordt verlichting verstaan die gebruikt wordt in omgevingen als fabrieken en loodsen. Daarnaast heeft Led Design Holland veel winkeliers en eigenaren van kantoorpanden als klant. De service die geleverd wordt is veelzijdig en compleet. Er wordt advies gegeven over soort en aantal lampen. Als het om grote ruimtes gaat, wordt een lichtplan opgesteld. Ledlampen worden tegen scherpe prijzen ingekocht en opgehangen.

Een recent project dat LDH met succes heeft afgerond, is de overstap op led bij Valvoline in Dordrecht. Valvoline is het oudste oliemerk ter wereld. Het Amerikaanse bedrijf werd in 1866 opgericht als onderdeel van Ashland Inc. en heette aanvankelijk Continuous Oil Refining Company. De firma heeft tegenwoordig onderzoekslaboratoria in allerlei landen, waaronder Nederland. Valvoline wilde een flinke energiebesparing realiseren en tegelijkertijd de lichtopbrengst verbeteren. Beide doelstellingen zijn behaald. Het stroomverbruik is teruggebracht tot 226.220 kWh per jaar. De besparing loopt hiermee op tot 67% op jaarbasis. Het totale bedrag dat Valvoline in ledlampen investeerde, zal in ruim tweeënhalf jaar terugverdiend zijn.

https://www.leddesignholland.nl
door

Waarom Excel leren erg nuttig is

Excel is een van de vele programma’s die behoort dat Microsoft-office. Buiten dat het programma ontzettend handig is, zowel voor school, hobby of werk, is Excel ook nog eens het meest gebruikte spreadsheet programma ter wereld. Het is immers niet voor niets dat Excel dagelijks door miljoenen mensen wordt gebruikt voor van alles en nog wat. Hier lees je waarom je beter nog vandaag kunt beginnen met het leren van Excel. Je hebt daarom ook groepscursussen die Exceltraining voor bedrijven aan je leren.  Zo’n Exceltraining voor bedrijven is handig, aangezien het hele personeel tegelijkertijd les krijgt.

 

 

Stimuleert productiviteit

Studies hebben aangetoond dat werknemers die Excel vakkundig gebruiken, hogere salarissen verdienen dan collega’s die deze vaardigheden niet hebben. Dus vanuit financieel oogpunt is het leren omgaan met spreadsheets en Excel-bestanden erg handig.

 

Tijd is geld

U kunt veel zaken overzichtelijk en overzichtelijk in Excel weergeven of berekenen. Door te begrijpen wat het programma kan en hoe u het kunt toepassen, kunt u veel tijd besparen.

 

Kosten besparend

Nadat je Excel onder de knie hebt, zul je zien wat je ermee kunt doen. Op deze manier kunt u een aantal zaken eenvoudig zelf doen zonder dat u deze hoeft uit te besteden. Dat kan uw portemonnee veranderen.

 

Een stapje voor blijven

Solliciteer je naar een nieuwe baan of een stage? U zult waarschijnlijk Excel moeten gebruiken om nieuwe taken uit te voeren. Vergroot de kans om aangenomen te worden door een goede samenwerking met Excel.

https://compu-academy.nl/exceltraining-voor-bedrijven/
door

Werk uitbesteden of extra personeel aannemen?

Een bekende vraag bij veel ondernemers. Wat is op de lange termijn beter, wat kost meer en wat brengt de beste cijfers? Een hoop vragen. Voor kleine ondernemers is het aannemen van personeel een grote stap. Er zijn een hoop risico’s die op je pad komen. Behalve risico’s, brengt het ook kansen met zich mee. Je kunt nog meer groeien bijvoorbeeld. We hebben even gekeken naar de verschillen van de twee keuzes die je kunt maken wanneer je als bedrijf hard aan het groeien bent en hulp nodig hebt bij het uitvoeren van bepaalde werkzaamheden.

Extra personeel: het verschil

Er zijn een aantal vragen die je jezelf kunt stellen wanneer je van plan bent extra personeel aan te nemen. Wil je bijvoorbeeld groeien of wil je zelfstandig verder blijven gaan zonder personeel? Kies je het eerste, dan is het belangrijk verder na te denken over de keuze. Kies je het tweede, dan heb je als het ware je antwoord al. Een andere vraag is hoeveel tijd en geld extra personeel je gaat kosten. Vind je het lastig dit in te schatten? Vraag in je omgeving of aan een specialist naar hulp om dit uit te rekenen. Het is belangrijk dat je dit goed in kaart brengt voor jezelf.

Werk uitbesteden: alle voordelen

Er zijn een hoop voordelen wanneer je kiest om werk uit te besteden. Denk aan het volgende: specialistische kennis binnen je bedrijf, toename aan werkzaamheden en het is goedkoper. Je bent verzekerd dat de werkzaamheden door een specialist worden uitgevoerd, hierdoor wordt er op de lange termijn nog meer uitgevoerd wat ook belangrijk is voor je bedrijf en het is goedkoper om taken als marketing uit te besteden. Denk bijvoorbeeld aan marketing bureaus zoals Maatwerk Online Online Marketing Bureau Rotterdam. Zij kunnen taken sneller uitvoeren, houden zich bezig met complexere onderwerpen en je betaalt enkel de effectieve uren.

Hoe vind je de juiste bureaus?

Hoe kun je nu de juiste bureaus vinden? Allereerst kun je het internet in duiken en zoeken op beste online marketing bureau rotterdam. Je kunt ook in je werkomgeving rondvragen naar ervaringen en tips. Verder kun je ook binnen je eigen vriendenkring vragen of zij iemand kennen. Het voordeel is dat je vaak niet vast zit aan een langdurig contract. Ook zul je eerst kennis maken met elkaar om te kijken of dit een fijne samenwerking zal zijn.